ALFA ROMEO 156 części i akcesoria
Znaleźć tanie oferty dla akcesoria ALFA ROMEO 156
- Łączna liczba wyprodukowanych modeli 2
- Modele produkowane obecnie -
- Pierwsza wersja modelu 156 (932), 156 Sportwagon (932)
- Pierwsza wersja modelu wyprodukowana w 1997
- Silnik zamontowany w pierwszej wersji 1.6 16V T.SPARK, 1.8 16V T.SPARK, 1.9 JTD, 2.0 16V T.SPARK, 2.4 JTD, 2.5 V6 24V
- Łączna liczba wyprodukowanych wersji silnikowych 47
- Silniki produkowane obecnie -
- Model z największą ilością wersji silnikowych Sportwagon (932)
- Max. moc [kW] 184
- Min. moc [kW] 77
- Max. moc [KM] 250
- Min. moc [KM] 105
- Max. ilość cylindrów 6
- Min. ilość cylindrów 4
- Max. pojemność cylindra (cc) 3179
- Min. pojemność cylindra (cc) 1598
- Max. pojemność skokowa silnika 3.2
- Min. pojemność skokowa silnika 1.6
- Pojemność skokowa silnika 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.4, 2.5, 3.2
- Typ silnika olej napędowy, Silnik benzynowy
- Typ napędu Napęd przednich kół, Napęd na wszystkie koła
- Typ nadwozia sedan, Kombi
- Nazwa modelu w innych krajach 156
- Najczęściej wymieniane materiały eksploatacyjne Klocki hamulcowe, Filtr oleju, Filtr powietrza, Tarcze hamulcowe, Wycieraczki, Filtr kabinowy, Oleje silnikowe, Filtr paliwa, Świece zapłonowe, Amortyzatory
- Popularne rozmiary opon 205 55 r16, 225 45 r17, 185 65 r15, 225 55 r17, 215 45 r17

ALFA ROMEO 156 - oceny i opinie
Od 1997 do 2007 roku na terenie Włoch, Tajlandii i Tajwanu miała miejsce produkcja samochodów Alfa Romeo 156. W danym czasie wyprodukowano około 680 000 egzemplarzy tych samochodów. Model wygrał więcej niż 30 prestiżowych nagród. Na przykład, w 1998 roku został on nagrodzony przez dobrze znany brytyjski magazyn “What Car?” tytułem „Najlepszego kompaktowego modelu luksusowego” oraz „Europejskiego samochodu roku”. Dodatkowo w 1998 roku model został uznany „Samochodem roku” w Danii, Portugalii, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Francji, Chorwacji i Luksemburgu, a w 1999 roku – w Afryce Południowej.
Historia samochodów Alfa Romeo 156
Model reprezentowany był w sumie przez jedną generację (932) oraz dwie zmiany stylizacji. W 1997 roku na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie nad Menem miał miejsce debiut modelu w wersji nadwozia typu sedan. Trzy lata później producent zaoferował także pięciodrzwiową Alfę Romeo w wersji kombi, nazywaną Sportwagon. W kampanii reklamowej tego samochodu brała udział znana hollywoodzka aktorka Catherina Zeta-Jones.
Model wyposażony był w silniki benzynowe o maksymalnej mocy wyjściowej 190 KM oraz silniki Diesla z systemem wtrysku Common-Rail o mocy wyjściowej sięgającej 136 KM. W 2001 roku silniki zostały zmodernizowane, aby spełniały standardy Euro 3. Sportowe wersje tych samochodów brały udział w wielu mistrzostwach rajdowych. Zwłaszcza w 2000 i 2002 roku Fabrizio Giovanardi prowadząc jeden z tych samochodów wygrał Europejskie Wyścigowe Mistrzostwa Samochodów Turystycznych.
W 2002 roku miała miejsce pierwsza zmiana stylizacji. Lusterka zewnętrzne oraz osłony zderzaka zostały polakierowane w kolorze nadwozia; światła przeciwmgielne zostały powiększone. Opcjonalnie dostępne były ksenonowe przednie reflektory. W deskę rozdzielczą został wbudowany komputer pokładowy z wielofunkcyjnym wyświetlaczem; opcjonalnie oferowany był system stereo Bose z przyciskami sterującymi znajdującymi się na kierownicy oraz dwustrefowa kontrola klimatu.
Standardowe wyposażenie Alfy Romeo 156 obejmowało system kontroli stabilności, asystenta hamowania awaryjnego oraz system przeciwpoślizgowy. W 2002 roku firma oferowała specjalną sportową modyfikację samochodu o nazwie GTA, która była wyposażona w silnik o mocy 250 KM. Za kierownicą tego auta Gabriele Tarquini zajął pierwsze miejsce w Europejskich Wyścigowych Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 2003 roku.
Charakterystyczne cechy samochodów Alfa Romeo 156 (typ 932) po drugiej zmianie stylizacji
W 2003 roku producent zaprezentował drugą zmianę stylizacji modelu. Superwizorem prac modernizacyjnych nad autem był Giorgetto Giugiaro, posiadacza tytułu „Projektanta samochodowego XX wieku”. Wygląd zewnętrzny samochodu był prosty, a zarazem elegancki. Siatka osłony chłodnicy została zastąpiona poziomymi, chromowanymi szczebelkami, przednie reflektory otrzymały wykrzywione kształty, a przedni i tylny zderzak został pozbawiony listew bocznych.
W 2004 roku do linii dostępnych nadwozi sedan i pięciodrzwiowy kombi została dodana Alfa Romeo w wersji crossover z napędem na cztery koła. Była ona zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie i otrzymała nazwę Crosswagon. Samochód został wyposażony w standardzie w system kontroli trakcji.
Do ozdobienia wnętrza modelu zostały wykorzystane elementy zawierające magnez: centralna część kierownicy, ramy przednich foteli, wsparcie deski rozdzielczej. Dane samochody posiadały przestronny przedział bagażowy: 378 litrów dla sedana, do 1180 litrów przy złożonych tylnych siedzeniach – dla kombi i crossovera.
W jaki sposób kupić części zamienne przez Internet do Alfy Romeo 156
Czy wiesz, jak ekonomicznie dokonywać zakupów przez Internet? Stań się klientem Czesciauto24.pl. Znajdziesz u nas przystępne ceny na wszystkie produkty oraz duże zniżki na tarcze i klocki hamulcowe, filtry oleju, świece zapłonowe oraz wiele innych części. Już dziś przejrzyj nasz katalog części zamiennych do samochodów Alfa Romeo 156, aby kupić wszystko, co potrzebujesz do niedrogiej konserwacji swojego auta.
Sklep części samochodowe Alfa Romeo 156
-
Top cenyCzesciauto24.pl zapewnia części zapasowe wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
-
Koszty przesyłkiOszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 340 PLN
-
Szeroki wybórW tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
-
Świetna dostawa!
Sposób wysyłki
-