Auto Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) w najwyższej jakości w najlepszej cenie
Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) - Popularni producenci
  • Top ceny
    Czesciauto24.pl zapewnia Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
  • Koszty przesyłki
    Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 360 PLN
  • Szeroki wybór
    W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
  • Szybka dostawa!

    Sposób wysyłki

    Już za kilka dni Państwo dostaną zamówione Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) części samochodowe

  • COMODO - płacić bezpiecznie za Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego)
  • Auto Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) opłacone przez Master Card
  • Samochód Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) opłacone przez PayPal
  • Pojazd Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) opłacone przez Visa Card
  • payment_discover_brand
  • %PRODUCT_GA_NAME% od %PRODUCT_BRAND_NAME% (artykuł numer: %PRODUCT_ARTICLE_NO%) opłacone przez bankowy przelew
  • Samochód Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) opłacone przez Przelewy24
  • Samochód Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) opłacone przez przelew bankowy

Wymienić część zamienną Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego) - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania! Dowiedzieć się przydatnej informacji o Czujnik Temperatury Wody (Czujnik Temperatury Płynu Chłodzącego)

Wskaźnik temperatury chłodzenia wodnego w układzie chłodzenia podłączony jest konsekwentnie z czujnikiem temperatury, roboczy element, którego wykonywano z materiału z ujemnym wskaźnikiem odporności. Gdy temperatura powiększa się, odporność się zmniejsza, prąd w obwodzie się zwiększa i strzałka wskaźnika odchyla się bardziej i pokazywa wyższą temperaturę (w przypadku diagramnego czujnika wynik na diagramie przemieszcza się w stronę większych znaczeń).

Dla proby działania wskaźnika odłącz złącze czujnika i chwilowo przymocuj wyjścia złączy podczas łączonego zapłonu. Gdy wskaźnik temperatury jest naprawiony, to strzałka powinna otchylić się do znaczenia maksymalnych wskaźników. Próba czujnika temperatury sprawowa się przez zwalnianie zależności odporności czujnika od temperatury. Dla tego, czujnik temperatury trzeba zdjąć, pogrązić do wody i dołączyć omomierz pomiędzy wyjściem czujnika a korpusem. Stopniowo podgrzewając wodę, trzeba wymierzyć odporność przy różnych temperaturach i porównać otrzymane dane z parametrami dla niniejszego czujnika, gwarantowanymi producentem. Na różne silniki instaluje się różnych czujników, mające różne temperaturne zależności odporności.

W silnikach Diesla używano dwuelementnych czujników temperatury do chłodzenia wodnego. Jeden z elementów używa się w obwodzie wskaźnika temperatury, drugi – w obwodzie kierowania śwecami uprzedniego podgrzewu. Obydwa elementa sprawdza się tak samo (omomierz dołącza się pomiędzy wyjściem odpowiedniego elementu a korpusem czujnika, a nie pomiędzy wyjściami elementów czujnika), ale, z reguły, mające różne temperaturowe zależności odporności. Dane dla czujników w katalogach i kierownictwach po naprawie często są dla określonej temperatury, czyli wskazywa się rodzaj czujnika i wielkość odporności w jednej cętce.

W przypadku wybuchu usterek u czujnika, możesz zwrócić się do naszego sklepu internetowego. Znajdziesz wszystkie niezbędne części w korzystnej cenie i z szybką dostawą. Znajdziesz tu również mnóstwo innych części, na przykład, sprężyna gazowa, świece zapłonowe lub klocki hamulcowe.

Koszyk
#
Twój koszyk jest pusty