Auto Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) w najwyższej jakości w najlepszej cenie
Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) - Popularni producenci
  • Top ceny
    Czesciauto24.pl zapewnia Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
  • Koszty przesyłki
    Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 360 PLN
  • Szeroki wybór
    W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
  • Szybka dostawa!

    Sposób wysyłki

    Już za kilka dni Państwo dostaną zamówione Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) części samochodowe

  • COMODO - płacić bezpiecznie za Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego)
  • Auto Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) opłacone przez Master Card
  • Samochód Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) opłacone przez PayPal
  • Pojazd Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) opłacone przez Visa Card
  • payment_discover_brand
  • %PRODUCT_GA_NAME% od %PRODUCT_BRAND_NAME% (artykuł numer: %PRODUCT_ARTICLE_NO%) opłacone przez bankowy przelew
  • Samochód Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) opłacone przez Przelewy24
  • Samochód Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) opłacone przez przelew bankowy

Wymienić część zamienną Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego) - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania! Dowiedzieć się przydatnej informacji o Uszczelka Kolektora Ssącego (Uszczelka Kolektora Dolotowego)

Uszczelka kolektora dolotowego służy utrzymywaniu ciśnienia połączenia silnika z przewodem dolotowym.

3 wskazówki odnośnie użytkowania uszczelki kolektora dolotowego

  1. Wymieniaj uszczelkę za każdym razem, kiedy demontujesz kolektor dolotowy: jest zużywalna.
  2. Żeby polepszyć właściwości uszczelniające, nakładaj cienką warstwę smaru grafitowego na obie strony części.
  3. Zaciśnij śruby kolektora dolotowego według rekomendacji podanych w technicznej dokumentacji pojazdu. W większości przypadków, zacieśnianie powinno być przeprowadzone począwszy od środkowych połączeń, skończywszy na zewnętrznych z momentem obrotowym wynoszącym 16-23 Nm. W przeciwnym razie, uszczelka może się zdeformować lub przedrzeć.

Wady uszczelki kolektora dolotowego, ich przyczyny i oznaki

  1. Wypaczenie. Ma miejsce w wyniku zmian temperatury, na przykład, w przypadku dotarcia zimnej wody na powierzchnię bardzo rozgrzanego kolektora. To prowadzi do dekompresji połączenia, oznaki tego to: obniżenie mocy silnika, specyficzne dźwięk spod maski, niestabilne działanie silnika na luźnym biegu, zwiększenie konsumpcji paliwa.
  2. Przetarcie. Przyczyny tego to: niska jakość części, zwiększone wibracje silnika lub błędy podczas instalacji. Według lokalizacji, oprócz oznak wymienionych powyżej, może się to też przejawiać plamami oleju lub płynu chłodzącego w obszarze kolektora dolotowego.
  3. Deformacja. Może być spowodowana zniekształceniem głowicy cylindra lub powierzchni kolektora dolotowego. Czasami dzieje się to ze względu na użytkowanie niskiej jakości lub zbyt agresywnych środków do naprawy części, a także pod wpływem bardzo wysokich temperatur, na przykład, kiedy kolektor przegrzewa się. Towarzyszy temu wygniecenie uszczelki, co może przejawiać się przez każde znaki wymienione powyżej.

Zalecamy kupić uszczelki kolektora dolotowego na stronie Czesciauto24.pl: dzięki szerokiemu asortymentowi będziesz w stanie szybko i łatwo znaleźć część zamienną najbardziej pasującą do twojego auta.

Koszyk
#
Twój koszyk jest pusty