catalog_tyre_img_alt
Prosimy, poczekać!dotted
Koszyk
#
64-2650
Twój koszyk jest pusty

ALFA ROMEO Wahacz tylne i przednie online katalog

Auto ALFA ROMEO Wahacz koła tylne i przednie, lewy i prawy w najwyższej jakości w najlepszej cenie

Wahacz najwyższej jakości do Top ALFA ROMEO modele

  • Top ceny
    Czesciauto24.pl zapewnia ALFA ROMEO Wahacz koła wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
  • Koszty przesyłki
    Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 360 PLN
  • Szeroki wybór
    W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
  • Świetna dostawa!

    Sposób wysyłki

    Już za kilka dni Państwo dostaną zamówione Wahacz ALFA ROMEO

  • COMODO - płacić bezpiecznie za używane Wahacz tylne i przednie do ALFA ROMEO
  • Oryginalne tylne i przednie Wahacz dolny ALFA ROMEO wymiana - najtańsze części samochodowe można kupić online przez PayPal
  • Używane Wahacz poprzeczny lewy i prawy do ALFA ROMEO - kupić przez kartę kredytową VISA
  • Kup tanio Wahacz koła wymiana do wszystkich aut ALFA ROMEO lewy i prawy online przez Master Card
  • Autoczęści - kupić przez kartę kredytową Discover
  • Wahacz górny Auto Wahacz ALFA ROMEO opłacone przez American Express
  • Wahacz dolny do ALFA ROMEO - kup części samochodowe online tanio przez Przelewy24
  • Wahacze ALFA ROMEO najlepszej jakości kupić przez Przelew Bankowy

Wahacz i inne popularne ALFA ROMEO części zamienne

  • Alfa Romeo Piasta koła katalog

    Piasta koła

  • Alfa Romeo Łożysko koła katalog

    Łożysko koła

  • Alfa Romeo Łącznik stabilizatora katalog

    Łącznik stabilizatora

  • Alfa Romeo Tuleja wahacza katalog

    Tuleja wahacza

  • Alfa Romeo Tuleja stabilizatora katalog

    Tuleja stabilizatora

  • Alfa Romeo Sworzeń wahacza w oryginalnej jakości

    Sworzeń wahacza

  • Alfa Romeo Śruby do felg w oryginalnej jakości

    Śruby do felg

  • Alfa Romeo Drążek stabilizatora w oryginalnej jakości

    Drążek stabilizatora

  • Alfa Romeo Belka skrętna w oryginalnej jakości

    Belka skrętna

  • Alfa Romeo Tuleje belki w oryginalnej jakości

    Tuleje belki

  • Alfa Romeo Zwrotnica tanie online

    Zwrotnica

  • ALFA ROMEO Oleje silnikowe syntetyczny i półsyntetyczny

    Oleje silnikowe

Inne części do Twojego ALFA ROMEO

  • Tarcze hamulcowe ALFA ROMEO w oryginalnej jakości

    Tarcze hamulcowe

  • Klocki hamulcowe ALFA ROMEO w oryginalnej jakości

    Klocki hamulcowe

  • Amortyzatory ALFA ROMEO w oryginalnej jakości

    Amortyzatory

  • Zestaw sprzęgła ALFA ROMEO w oryginalnej jakości

    Zestaw sprzęgła

  • Zestaw paska rozrządu ALFA ROMEO w oryginalnej jakości

    Zestaw paska rozrządu

  • ALFA ROMEO Pompa wody + zestaw paska rozrządu koszt

    Pompa wody + zestaw paska rozrządu

  • ALFA ROMEO Akumulator koszt

    Akumulator

  • ALFA ROMEO Filtr oleju koszt

    Filtr oleju

  • ALFA ROMEO Światła przednie koszt

    Światła przednie

  • ALFA ROMEO Koło zamachowe koszt

    Koło zamachowe

  • ALFA ROMEO Filtr powietrza cena

    Filtr powietrza

  • ALFA ROMEO Świece zapłonowe cena

    Świece zapłonowe

  • ALFA ROMEO Wycieraczki cena

    Wycieraczki

  • ALFA ROMEO Poduszka amortyzatora cena

    Poduszka amortyzatora

  • ALFA ROMEO Filtr paliwa cena

    Filtr paliwa

Jakie rodzaje wahaczy zawieszenia są kompatybilne z samochodami Alfa Romeo?

Rodzaj części zależy od rodu produkcji i modelu pojazdu. Z reguły wspomniane samochody wyposażone są w wahacze wzdłużne i poprzeczne wykonane z aluminium lub żeliwa. W zależności od rodzaju montażu wahacze poprzeczne mogą występować w formie prostej lub jako typ A, znane również jako wahacze trójkątne. Pierwsze z nich posiadają dwa punkty mocowania, a drugie - trzy. W zależności od miejsca montażu wymienić można wahacze poprzeczne górne i dolne.

Jakie są różnice między elementami stalowymi i stopowymi?

Części stalowe są proste w konserwacji i można je naprawić. Nie ma potrzeby ich wymiany w przypadku awarii zawieszenia. Aby nadal kontynuować użytkowanie podzespołu, wystarczy zamontować nowe tuleje i przegub kulowy. Części te są podatne na korozję.

Dzięki swojej lekkości części wykonane ze stopu nie zwiększają masy pojazdu i nie wpływają na sztywność zawieszenia. Są odporne na korozję, niemniej jednak mają krótką żywotność i nie można ich naprawić. Jeśli tego typu część ulegnie uszkodzeniu, należy wymienić cały podzespół.

Jak stwierdzić, czy wahacze zawieszenia w moim Alfa Romeo wymagają wymiany?

Awarię można wykryć poprzez pośrednie objawy. Uszkodzenie przedniego elementu może być sygnalizowane przez:

  • ściąganie samochodu na jedną stronę,
  • przyspieszone lub nierównomierne zużycie opon,
  • trudności w kierowaniu autem,
  • nietypowe dźwięki podczas jazdy terenowej i kierowania autem.

Objawy uszkodzenia tylnego elementu:

  • grzechotanie i piszczenie podczas jazdy,
  • przechylanie się nadwozia samochodu podczas manewrowania.

W celu prawidłowej diagnostyki uszkodzonej części odwiedź stację obsługi samochodów.

Jakie czynniki wpływają na żywotność tych części i jak ją wydłużyć?

Średnia żywotność wynosi 150 000–200 000 kilometrów. Może ulec skróceniu z następujących powodów:

  • jazda samochodem w terenie,
  • agresywny styl jazdy,
  • jazda ze zużytymi tulejami i przegubami kulowymi oraz uszkodzonymi amortyzatorami.

Aby zapewnić większą trwałość elementów, należy unikać przeciążania podzespołu ponad dopuszczalny limit. Pamiętaj o wymianie tulei i mocowań w odpowiednim czasie.

Czy mogę samodzielnie wymienić wahacze w moim Alfa Romeo?

Procedurę tę należy powierzyć specjalistom ze stacji obsługi samochodów. Proces jest dość pracochłonny i wymaga skorzystania ze specjalistycznego sprzętu, np. ściągacza do tulei i przegubów kulowych. Pamiętaj, że mocowania tulei gumowo-metalowych powinny zostać dokręcone dopiero wtedy, gdy samochód jest zaparkowany na równej nawierzchni. Jeśli zrobisz to, gdy samochód jest podniesiony, szybko ulegną one zniszczeniu.

Czy części należy wymieniać parami na jednej osi?

Tak, powinny być wymieniane w ten sposób. Jeśli jeden z elementów na osi ulegnie uszkodzeniu, należy wymienić oba. W razie możliwości specjaliści zalecają jednoczesną wymianę wszystkich części, gdyż w przeciwnym razie zużyte elementy mogą przyspieszyć zużycie nowych.