catalog_tyre_img_alt
Prosimy, poczekać!dotted
Koszyk
#
95-4158
Twój koszyk jest pusty

ALFA ROMEO Wahacz tylne i przednie online katalog

Auto ALFA ROMEO Wahacz koła tylne i przednie, lewy i prawy w najwyższej jakości w najlepszej cenie
  • Top ceny
    Czesciauto24.pl zapewnia ALFA ROMEO Wahacz koła wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
  • Koszty przesyłki
    Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 400 PLN
  • Szeroki wybór
    W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
  • Świetna dostawa!

    Sposób wysyłki

    Już za kilka dni Państwo dostaną zamówione Wahacz ALFA ROMEO

  • COMODO - płacić bezpiecznie za używane Wahacz tylne i przednie do ALFA ROMEO
  • Oryginalne tylne i przednie Wahacz dolny ALFA ROMEO wymiana - najtańsze części samochodowe można kupić online przez PayPal
  • Używane Wahacz poprzeczny lewy i prawy do ALFA ROMEO - kupić przez kartę kredytową VISA
  • Kup tanio Wahacz koła wymiana do wszystkich aut ALFA ROMEO lewy i prawy online przez Master Card
  • Autoczęści - kupić przez kartę kredytową Discover
  • Wahacz górny Auto Wahacz ALFA ROMEO opłacone przez American Express
  • Wahacz dolny do ALFA ROMEO - kup części samochodowe online tanio przez Przelewy24
  • Wahacze ALFA ROMEO najlepszej jakości kupić przez Przelew Bankowy

Wymienić część zamienną Wahacz do ALFA ROMEO - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania!

Wahacz ALFA ROMEO jest ważną częścią zawieszenia. Wahacz ALFA ROMEO wpływa na poprawność pracy całego układu. Wykonuj wymianę tego elementu we właściwym czasie – to jest bardzo ważne. Jeżeli część samochodowa została uszkodzona albo skończył się jej okres eksploatacji, zamawiaj w naszym sklepie online nowe części w przystępnych cenach.

Jakie rodzaje wahaczy zawieszenia są kompatybilne z samochodami Alfa Romeo?

Rodzaj części zależy od rodu produkcji i modelu pojazdu. Z reguły wspomniane samochody wyposażone są w wahacze wzdłużne i poprzeczne wykonane z aluminium lub żeliwa. W zależności od rodzaju montażu wahacze poprzeczne mogą występować w formie prostej lub jako typ A, znane również jako wahacze trójkątne. Pierwsze z nich posiadają dwa punkty mocowania, a drugie - trzy. W zależności od miejsca montażu wymienić można wahacze poprzeczne górne i dolne.

Jakie są różnice między elementami stalowymi i stopowymi?

Części stalowe są proste w konserwacji i można je naprawić. Nie ma potrzeby ich wymiany w przypadku awarii zawieszenia. Aby nadal kontynuować użytkowanie podzespołu, wystarczy zamontować nowe tuleje i przegub kulowy. Części te są podatne na korozję.

Dzięki swojej lekkości części wykonane ze stopu nie zwiększają masy pojazdu i nie wpływają na sztywność zawieszenia. Są odporne na korozję, niemniej jednak mają krótką żywotność i nie można ich naprawić. Jeśli tego typu część ulegnie uszkodzeniu, należy wymienić cały podzespół.

Jak stwierdzić, czy wahacze zawieszenia w moim Alfa Romeo wymagają wymiany?

Awarię można wykryć poprzez pośrednie objawy. Uszkodzenie przedniego elementu może być sygnalizowane przez:

  • ściąganie samochodu na jedną stronę,
  • przyspieszone lub nierównomierne zużycie opon,
  • trudności w kierowaniu autem,
  • nietypowe dźwięki podczas jazdy terenowej i kierowania autem.

Objawy uszkodzenia tylnego elementu:

  • grzechotanie i piszczenie podczas jazdy,
  • przechylanie się nadwozia samochodu podczas manewrowania.

W celu prawidłowej diagnostyki uszkodzonej części odwiedź stację obsługi samochodów.

Jakie czynniki wpływają na żywotność tych części i jak ją wydłużyć?

Średnia żywotność wynosi 150 000–200 000 kilometrów. Może ulec skróceniu z następujących powodów:

  • jazda samochodem w terenie,
  • agresywny styl jazdy,
  • jazda ze zużytymi tulejami i przegubami kulowymi oraz uszkodzonymi amortyzatorami.

Aby zapewnić większą trwałość elementów, należy unikać przeciążania podzespołu ponad dopuszczalny limit. Pamiętaj o wymianie tulei i mocowań w odpowiednim czasie.

Czy mogę samodzielnie wymienić wahacze w moim Alfa Romeo?

Procedurę tę należy powierzyć specjalistom ze stacji obsługi samochodów. Proces jest dość pracochłonny i wymaga skorzystania ze specjalistycznego sprzętu, np. ściągacza do tulei i przegubów kulowych. Pamiętaj, że mocowania tulei gumowo-metalowych powinny zostać dokręcone dopiero wtedy, gdy samochód jest zaparkowany na równej nawierzchni. Jeśli zrobisz to, gdy samochód jest podniesiony, szybko ulegną one zniszczeniu.

Czy części należy wymieniać parami na jednej osi?

Tak, powinny być wymieniane w ten sposób. Jeśli jeden z elementów na osi ulegnie uszkodzeniu, należy wymienić oba. W razie możliwości specjaliści zalecają jednoczesną wymianę wszystkich części, gdyż w przeciwnym razie zużyte elementy mogą przyspieszyć zużycie nowych.