Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodu
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego dla innych producentów samochodów
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodów
-
Top cenyCzesciauto24.pl zapewnia Zestaw naprawczy zacisku wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
-
Koszty przesyłkiOszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 360 PLN
-
Szeroki wybórW tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
-
Szybka dostawa!
Sposób wysyłki
Katalog Zestaw naprawczy hamulce od producenta:
Wymienić część zamienną Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania! Dowiedzieć się przydatnej informacji o Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego
Zestaw do naprawy zacisku hamulcowego służy jego odnowie i - w wielu przypadkach - pozwala uniknąć drogiej wymiany jednostki.
Zawartość zestawu do naprawy zacisku hamulcowego
Powszechnie, zestaw do naprawy zacisku hamulcowego składa się z:
- elementów uszczelniających;
- tulei prowadzących;
- sprężyn zacisku;
- cylindrów;
- pierścieni zabezpieczających;
- produktów do smarowania tulei;
- śrub łączących.
Funkcje zestawu do naprawy zacisku hamulcowego
Najbardziej wrażliwe elementy zacisku hamulcowego to elementy gumowe: niszą się całkiem szybko pod wpływem agresywnych czynników. Ignorowanie tego problemu może spowodować awarię tulei prowadzących, zatem jeśli zauważysz, że uszczelki są zużyte, zakup odpowiedni zestaw do naprawy i je wymień.
Także za pomocą zestawu naprawczego, pisk i klekot klocków hamulcowych może być wyeliminowany; a niezawodność łączeń zacisku i ruchomość tłoków może być odnowiona.
Użytkowanie zestawu do naprawy zacisku hamulcowego
Podczas użytkowania zacisku hamulcowego możesz spotkać takie wady, jak:
- Zator tulei. Ma miejsce, kiedy osłony ochronne są uszkodzone, co prowadzi do dotarcia wilgoci i brudu do części, powodując ich rdzewienie. Czasami, nieruchomość tulei jest spowodowana brakiem smaru lub użyciem nieodpowiedniego smaru, jak na przykład litowego lub grafitowego. Pod wpływem składników takich smarów gumowe elementy puchną i blokują wolny ruch zacisku. Jeśli tuleje są nieruchome, jedynie klocki hamulcowe są dociskane do tarczy podczas hamowania. Odpowiednio, zużywają się szybciej. Po zauważeniu, że pozostała grubość wewnętrznej części jest mniejsza niż zewnętrznej, sprawdź tuleje i wymień je, jeśli to konieczne.
- Zator tłoków. Tak, jak w przypadku tulei ta wada może być spowodowana przedarciem się gumowej uszczelki. Ponadto, tłok może zardzewieć, jeśli płyn hamulcowy nie jest wymieniany według rozpisanego planu. Wady w działaniu tłoków mogą być wskazane przez zakleszczenie kół, które będzie zauważalne przy ręcznym kręceniu. Ślizganie się pojazdu przy hamowaniu może także wskazywać na wady tłoków.
- Przerwanie sprężyn zacisku. Zazwyczaj, jest to związane z niskiej jakości materiałami konstrukcji lub zmęczenie metalu. Objawia się to pojawieniem się niezwykłych dźwięków podczas jazdy. Może to stać się powodem uszkodzenia tarczy hamulcowych.
Pamiętaj: zator zacisku hamulcowego często prowadzi do przegrzania i awarii łożyska piasty koła i także obniża skuteczność hamowania. To dlatego nie należy opóźniać naprawy wad jednostki. Zazwyczaj najprostszym i najbardziej opłacalnym sposobem na rozwiązanie problemu jest zakup i instalacja zestawu do naprawy.
Dobierz Zestaw naprawczy zacisku do