Olej FORD Transit Mk3 Burtowy Ciężarówka/Podwozie (VE6) 2.0 Cat 78 KM benzyna
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 504 00 507 00
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem SCR
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: N..
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4, API SM
- Seria: X-POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: N..
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: wyłącznie do zastosowań w sporcie, dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: Syn-nergy Spec
- Olej: HC olej syntetyczny (krakowany hydro)
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.3, PSA B71 2300
- Linia produktów: NGEN
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: Syn-nergy
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: SYN-nergy
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: N..
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, API SN, ILSAC GF-4
- Seria: A5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: OV0401547-D30, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie FORD Transit Mk3 Burtowy Ciężarówka/Podwozie (VE6) 2.0 Cat (TUL) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie FORD Transit Mk3 Burtowy Ciężarówka/Podwozie (VE6) 2.0 Cat 78 KM benzyna wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu FORD TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.0 Cat (TUL) benzyna 78 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu FORD TRANSIT 2.0 Cat (TUL) waha się od 27 PLN do 113 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
TRANSIT 2.0 Cat benzyna 78 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie FORD Transit Mk3 Burtowy Ciężarówka/Podwozie (VE6) 2.0 Cat (TUL) 78 KM trwa około 45 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu FORD TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.0 Cat (TUL) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu FORD TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.0 Cat (TUL) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, Valvoline
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.