Olej Mazda 626 Hatchback 2.0 16V 140 KM benzyna

Potrzebujesz 3.8 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V (GDEP) benzyna 140.
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, CUMMINS CES 20078, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-2, MAN M 3275, MTU-2
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4
- Seria: Mega X
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4, API SM
- Seria: X-POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 504 00 507 00
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem SCR
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: FE
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, Renault RN0700, VW 501 01, PSA B71 2300, VW 505 00
- Linia produktów: 2100 POWER+
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MAN M 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-1, MTU-2
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4, API CH-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: FE
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: Syn-nergy Spec
- Olej: HC olej syntetyczny (krakowany hydro)
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.3, PSA B71 2300
- Linia produktów: NGEN
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Pojemność napełnienia [l]: 3,6
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: Syn-nergy
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: SYN-nergy
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: FE
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-D40, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API CF, API SN
- Seria: TURBO DIESEL
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Porsche A40, VW 502 00, MB 229.3, Ford WSS-M2C937-A, VW 505 00
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, ACEA A3/B4
- Seria: A3/B4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API CF, API SN
- Seria: Turbo Diesel
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V (GDEP) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Mazda 626 Hatchback 2.0 16V 140 KM benzyna wynosi co 12000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V (GDEP) benzyna 140 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu MAZDA 626 2.0 16V (GDEP) waha się od 25 PLN do 68 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
626 2.0 16V benzyna 140 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Mazda 626 Hatchback 2.0 16V (GDEP) 140 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V (GDEP) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V (GDEP) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.