Olej Mercedes Sprinter 906 Burtowy Ciężarówka 416 CDI 156 KM olej napędowy

Potrzebujesz 9 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platforma / podwozie (904) 416 CDI olej napędowy 156.
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: X-CESS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: X-CESS GEN2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 20W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CCMC D4, MB 228.1
- Linia produktów: TEKMA NORMA+
- Specyfikacja: API CF-4, API SF
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, CUMMINS CES 20078, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-2, MAN M 3275, MTU-2
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4
- Seria: Mega X
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GM LL-B-025, MB 229.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, PSA B71 2296
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3277, MB 228.5, Renault RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3
- Linia produktów: TEKMA
- Specyfikacja: API CF, ACEA E4, ACEA E7
- Seria: ULTIMA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MB 228.51, Renault RLD-2, Renault RXD, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, DQC IV-LA, MAN M 3271-1, MB 226.9
- Zalecenie producenta oleju: MTU-3.1, Renault RGD
- Linia produktów: TEKMA MEGA
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, ACEA E6, API CI-4, JASO DH-2
- Seria: X LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.5, Volvo VCC 95200356, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, Renault RN0700, VW 501 01, PSA B71 2300, VW 505 00
- Linia produktów: 2100 POWER+
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MAN M 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-1, MTU-2
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4, API CH-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: OM612 DE27LA
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: wyłącznie do zastosowań w sporcie, dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.5, MB 226.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-H2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess Gen2
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MERCEDES-BENZ Sprinter 4-T Burtowy Ciężarówka/Podwozie (W904) 416CDI, 416CDI 4x4 ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Mercedes Sprinter 906 Burtowy Ciężarówka 416 CDI 156 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platforma / podwozie (904) 416 CDI olej napędowy 156 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 416 CDI 2.7 waha się od 20 PLN do 99 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
SPRINTER 416 CDI olej napędowy 156 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Mercedes Sprinter 906 Burtowy Ciężarówka 416 CDI 156 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platforma / podwozie (904) 416 CDI olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platforma / podwozie (904) 416 CDI są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, Valvoline
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.