Olej MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30) 2.0 GTI 16V 146 KM benzyna

Potrzebujesz 4.3 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w MITSUBISHI GALANT 4 (E3A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) benzyna 146.
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 2
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: DEXOS2
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: 4000
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: Motion
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4G63-DOHC
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4, API SM
- Seria: X-POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 504 00 507 00
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem SCR
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4G63-DOHC
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4G63-DOHC
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4G63-DOHC
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: wyłącznie do zastosowań w sporcie, dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30) 2.0GTI 16V (E39A, E38A, E33A) , 2.0GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30) 2.0 GTI 16V 146 KM benzyna wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MITSUBISHI GALANT 4 (E3A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) benzyna 146 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu MITSUBISHI GALANT 2.0 GTI 16V waha się od 35 PLN do 104 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
GALANT 2.0 GTI 16V benzyna 146 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) 146 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MITSUBISHI GALANT 4 (E3A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.