Olej Mitsubishi Lancer 4 1.8 GTi 16V 140 KM benzyna

Potrzebujesz 3.8 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w MITSUBISHI Lancer 4 (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) benzyna 140.
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: X-CESS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: Sport
- Specyfikacja: API SM, API CF
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: 4000
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: Motion
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4G93
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN
- Seria: ECO-CLEAN
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GM LL-B-025, MB 229.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, PSA B71 2296
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: CLASSIC OIL
- Specyfikacja: API SH, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1
- Zalecenie producenta oleju: INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4, API SM
- Seria: X-POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: API SN, ILSAC GF-5
- Seria: HYBRID
- Olej: Olej syntetyczny
- uwzględnić informację serwisową:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MITSUBISHI Lancer IV Hatchback (C6_A, C7_A) 1.8GTi 16V (C69A) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Mitsubishi Lancer 4 1.8 GTi 16V 140 KM benzyna wynosi co 12000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MITSUBISHI Lancer 4 (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) benzyna 140 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu MITSUBISHI LANCER 1.8 GTi 16V waha się od 30 PLN do 104 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
LANCER 1.8 GTi 16V benzyna 140 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Mitsubishi Lancer 4 1.8 GTi 16V (C69A) 140 KM trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MITSUBISHI Lancer 4 (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MITSUBISHI Lancer IV Hatchback (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.