Olej Mitsubishi Outlander 3 2.0 150 KM benzyna

Potrzebujesz 4.4 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w MITSUBISHI OUTLANDER 3 (GGW, GFW, ZJ) 2.0 (GF7W) benzyna 150.
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN EFE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4J11
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: X-CESS GEN2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C934-B, STJLR.03.5005
- Zalecenie producenta oleju: MAZDA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C1
- Seria: ECO-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: Sport
- Specyfikacja: API SM, API CF
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: 4000
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: Motion
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4J11
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN
- Seria: ECO-CLEAN
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, CUMMINS CES 20078, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-2, MAN M 3275, MTU-2
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4
- Seria: Mega X
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GM LL-B-025, MB 229.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, PSA B71 2296
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1
- Zalecenie producenta oleju: INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, GM 4718-M, GM 6094-M
- Zalecenie producenta oleju: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FIAT, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MITSUBISHI Outlander III SUV (GG, GF) 2.0 (GF7W), 2.0 4WD (GF7W) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Mitsubishi Outlander 3 2.0 150 KM benzyna wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER 3 (GGW, GFW, ZJ) 2.0 (GF7W) benzyna 150 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 (GF7W) waha się od 26 PLN do 104 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
OUTLANDER 2.0 benzyna 150 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Mitsubishi Outlander 3 2.0 (GF7W) 150 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER 3 (GGW, GFW, ZJ) 2.0 (GF7W) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ) 2.0 (GF7W) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.