Podobne towary dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 101347 numer OE
Pozycje:
4
OE 101347: JAKIE SĄ KOSZTY?
Ceny produktów o numerze OE 101347 wahają się od 119.78 do 866.88 PLN.
Jaka jest najlepsza marka produktów o numerze OE 101347?
Najlepsi producenci OEM w przypadku 101347 to: DELPHI, MOOG, CEI, TEXTAR
Numer OE 101347: lista producentów samochodów
GMC, ISUZU, ASTRA, IVECO, MERCEDES-BENZ, URPA, CISAM, HAVAM, AURADIA, DOGA, IJS, A.B.S., DAS LAGER GERMANY, AIR REFINER, KAMEI, BOSAL, METZGER, FEBI BILSTEIN, METELLI, VAICO, VEMO, CIFAM, KWP, CEVAM, AVS AUTOPARTS, Airstal, EUROREPAR, AUGER, AD KÜHNER, SAMPA, AUTOGAMMA, AS-PL, IJS GROUP, DIPASPORT, Aslyx, RECOFICIAL, GLAVISTA, Flexible Drive, ANDEL
Alternatywy dla OE 101347:
101347
Artykuł №: 221.007
- Długość gwintu [mm]: 87
- Gwint zewn. [mm]: M38x1,5
- Wymiar stożka [mm]: 38
- Zbieżność stożka: 1/10
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- Drążek / rozpórka: dla drążka sprzęgającego
- Wysokość [mm]: 141
- Warunki: nowy
Pokaż numery OEM
244,48 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Artykuł №: 34014900
- Ciężar [kg]: 0,45
- Produkt w parze: 34015000
- Średnica tłoka [mm]: 19,1
- Warunki: nowy
Pokaż numery OEM
119,78 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy

Darmowa wysyłka
Artykuł №: NK1043
DELPHI Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK1043 Wym. stożka 34, 38 [mm], M30x1,5
- Długość [mm]:
- Rozmiar gwintu 2: M30x1,5
- Wymiar stożka [mm]: 34, 38
- Zbieżność stożka: 1/10
- Ciężar [kg]: 3,20
- Wymiar gwintu: M38x1,5 RH
- Warunki: nowy
Pokaż numery OEM
630,68 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Artykuł №: DB-ES-5234
- Strona zabudowy:
- Długość [mm]:
- Gwint zewn. [mm]: M38x1,5
- Wymiar stożka [mm]: 38
- Zbieżność stożka: 1/10
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- Drążek / rozpórka: dla drążka sprzęgającego
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Długość opakowania [cm]: 26,5
- Szerokość opakowania [cm]: 15,5
- Wysokość opakowania [cm]: 8,5
- Warunki: nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
866,88 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy