Olej Renault Scenic 1 1.9 dTi 98 KM olej napędowy

Potrzebujesz 5.5 litrów oleju silnikowego, aby wymienić olej w RENAULT Scénic 1 (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) olej napędowy 98.
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: 4000
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: Motion
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: F9Q
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, CUMMINS CES 20078, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-2, MAN M 3275, MTU-2
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4
- Seria: Mega X
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4, API SM
- Seria: X-POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: SPECIFIC
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 504 00 507 00
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem SCR
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, Renault RN0700, VW 501 01, PSA B71 2300, VW 505 00
- Linia produktów: 2100 POWER+
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MAN M 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-1, MTU-2
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4, API CH-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: F9Q
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: wyłącznie do zastosowań w sporcie, dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 6100
- Specyfikacja: API SP, ACEA C2, ACEA C3
- Seria: SYN-clean FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Norma emisji spalin: od Euro 4
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, MB 229.5, Porsche A40
- Linia produktów: 6100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: Syn-nergy
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: F9QT
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie RENAULT Scénic I (JA0/1, FA0) 1.9dTi (JA0N) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Renault Scenic 1 1.9 dTi 98 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu RENAULT Scénic 1 (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) olej napędowy 98 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu RENAULT SCÉNIC 1.9 dTi waha się od 26 PLN do 104 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
SCÉNIC 1.9 dTi olej napędowy 98 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Renault Scenic 1 1.9 dTi (JA0N) 98 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu RENAULT Scénic 1 (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu RENAULT Scénic I (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.