Olej Renault Trafic 3 2.0 dCi 170 170 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, Renault RN17
- Linia produktów: GTX
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: RN17
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE
- Linia produktów: GTX
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: RN17 FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.52, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710
- Zalecenie producenta oleju: Renault Sport/Alpine
- Linia produktów: Top Tec
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 4410
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE
- Linia produktów: Top Tec
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: 6400
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17, MB 226.52
- Zalecenie producenta oleju: Renault
- Linia produktów: SynPower
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: RNO C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17, MB 226.52
- Zalecenie producenta oleju: Renault
- Linia produktów: SynPower
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: RNO C3
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17
- Linia produktów: Quartz
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: INEO R-PLUS
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Dexos D, Ford WSS-M2C952-A1, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20
- Linia produktów: Quartz
- Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP
- Seria: Ineo Xtra FDE
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.52, Renault RN17
- Linia produktów: Helix
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: Prof AR-L RN-17
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE, VW 508 00, VW 509 00
- Linia produktów: Helix
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: Ultra Prof AR-L
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: 3000 Formula VC
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17, MB 226.52
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: 3000 Formula RN
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Ilość oleju [l]: 7,5
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
- Seria: 3000 Formula V
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
- Seria: 3000 Formula V
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Dexos D, MB 229.71, OV0401547-A20, Ford WSS-M2C952-A1, STJLR.03.5006
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SP, ACEA C5
- Seria: 3000 Formula OV
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN, ACEA C5
- Seria: 3000 Formula RN
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Ilość oleju [l]: 7,5
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17
- Linia produktów: Evolution
- Specyfikacja: ACEA C3, ACEA C2
- Seria: Full-Tech R
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE
- Linia produktów: Evolution
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: Full-Tech R FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RN17 FE
- Linia produktów: Evolution
- Specyfikacja: ACEA C5
- Seria: R-Tech ELITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 0W-20
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
- Zalecenie producenta oleju: Volvo
- Linia produktów: Havoline
- Specyfikacja: ACEA C5, ACEA A1/B1
- Seria: Energy
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie RENAULT Trafic III Bus (JG) 2.0dCi 170 (JGMM, JGMV) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Renault Trafic 3 2.0 dCi 170 170 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu RENAULT Trafic 3 Bus (JG_) 2.0 dCi 170 (JGMM, JGMV) olej napędowy 170 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu RENAULT TRAFIC 2.0 dCi 170 (JGMM, JGMV) waha się od 28 PLN do 69 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
TRAFIC 2.0 dCi 170 olej napędowy 170 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Renault Trafic 3 2.0 dCi 170 (JGMM, JGMV) 170 KM trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu RENAULT Trafic 3 Bus (JG_) 2.0 dCi 170 (JGMM, JGMV) olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu RENAULT Trafic III Bus (JG_) 2.0 dCi 170 (JGMM, JGMV) są od następujących oryginalnych marek: CASTROL, LIQUI MOLY, Valvoline, TotalEnergies, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.