Rekomendacje producenta: Dia Queen SSTF-I, Fiat 9.55550-MZ6, MB 236.21, Nissan R35 Special, Porsche 000.043.20, PSA 9734.S2, AUDI-VW TL 521 82, BMW FFL-4, BMW 82 22 2 148 579, BMW 83 22 2 148 578, BMW DCTF-1, BMW MTF-5, Ford 1490761, Ford 1490763, Volvo 1161838, Volvo 1161839, AUDI-VW G 052 529 A2, BMW 83 22 0 440 214, Chrysler 68044345EA, Ford WSS-M2C 936-A, Ford XT-11-QDC, MB 236.25, Renault BOT 450 EDC, AUDI-VW G 052 182 A2, BMW 83 22 2 147 477, Ford WSD-M2C00-D2
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 60000
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Numer artykułu zalecanego dodatku: V10-3025, V10-3223
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: V99-1017
Cecha chemiczna: syntetyczny
Rodzaj połączenia: Kanister
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
Kolor: żółty
Pojemność [litr]: 5
Ciężar [kg]: 4,98
Wysokość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 115
Długość [mm]: 300
informacja uzupełniająca: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
Rekomendacje producenta: Nissan Matic W, Nissan Matic K, Nissan Matic ATF J3, Nissan Matic S, Honda ATF-Z1, Toyota Type T, VW G 055 540, ZF TE-ML 11A, Nissan Matic D, Honda ATF DW-1, Honda N402, Volvo 1161540, VW G 052 162, ZF TE-ML 11B, GM 1940771, ALLISON C-4, Aisin Warner AW-1, JWS 3309, JWS 3324, BMW LA-2634, BMW LT-71141, Mazda FZ, Ford Mercon LV, Ford Mercon SP, Ford Mercon V, NWS 9638 T-5, Toyota Type T-II, Toyota Type T-IV, GM Type A suffix A, VW G 055 025, Chrysler MS 7176-E, Chrysler MS 9602, BMW ATF3+, BMW ATF6, Honda ATF Type 3.0, Honda ATF Type 3.1, ZF Lifeguardfluid 8, Dia Queen ATF-PA, GM Dexron IIIH, GM Dexron VI, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C195-A, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C922-A1, GM 1940767, JWS 3314, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.41, MB 236.5, VW G 052 533, VW G 052 990, VW G 055 005, VW G 060 162, Ford WSS-M2C938-A
Seria: MVATF PLUS
Rodzaj połączenia: Kanister
Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
Rekomendacje producenta: Nissan Matic W, Nissan Matic J, Nissan Matic D, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic ATF J3, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda N402, Toyota Type T, Volvo 1161540, VW G 052 162, VW G 055 540, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 11B, GM 1940771, ALLISON C-4, Aisin Warner AW-1, JWS 3309, JWS 3324, BMW LA-2634, BMW LT-71141, Mazda FZ, Ford Mercon LV, Ford Mercon SP, Ford Mercon V, NWS 9638 T-5, Toyota Type T-II, Toyota Type T-IV, GM Type A suffix A, VW G 055 025, Chrysler MS 7176-E, Chrysler MS 9602, BMW ATF3+, BMW ATF6, Honda ATF Type 3.0, Honda ATF Type 3.1, ZF Lifeguardfluid 8, Dia Queen ATF-PA, GM Dexron IIIH, GM Dexron VI, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C195-A, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C922-A1, GM 1940767, JWS 3314, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.41, MB 236.5, VW G 052 533, VW G 052 990, VW G 055 005, VW G 060 162, Ford WSS-M2C938-A
Seria: MVATF PLUS
Rodzaj połączenia: Butelka
Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
Specyfikacja: AISIN WARNER AW-1, ATF AW-1, ATF SP-II, ATF SP-II M, ATF SP-III, ATF T-IV, BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, Renault ELFMATIC J6, Fiat Typo T-IV, FIAT 9.55550-AV1, FIAT 9.55550-AV2, Ford WSS-M2C922-A1, Ford WSS-M2C924-A, Honda ATF Z-I, Honda DW-1, Isuzu Besco ATF-II, Isuzu Besco ATF-III, JASO M315 Typ 1A, Kia SP-II / SP-III, Kia SP-IV RR, Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, Mitsubishi SP III, Nissan ATF-Matic D, Nissan ATF-Matic J, Nissan C/D/J, Nissan Matic S, Peugeot ATF AW-1, Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, Suzuki AW-1, Suzuki 3309, Suzuki 3317, Toyota ATF WS, Toyota Type D-2/WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, Toyota Type T-IV, Toyota WS, TUTELA GI/E, TUTELA GI/V, TUTELA VI
Rekomendacje producenta: BMW 83 22 7 533 818, BMW MTF LT-3, Fiat 9.55550- MZ6, Ford WSS-M2C200-D2, PSA B71 2310, VW G 052 178, VW G 052 512, VW G 052 726, VW G 055 512, VW G 060 726, VW G 070 726
Linia produktów: Top Tec
Seria: MTF 5100
Rodzaj połączenia: Butelka
Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
Rekomendacje producenta: BMW DCTF-1+, BMW DCTF-2, BMW LT-5, Ferrari TF DCT-F3, Fiat 9.55550-HE2, Fiat 9.55550-MZ6, Ford WSS-M2C936-A, Ford WSS-M2C218-A1 , Ford WSS-M2C200-D2, MB 236.25, MB 239.21, Mitsubishi SSTF-1, Porsche ZF FFL-3, PSA 9734 S2, Renault DW6, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 182, VW G 052 529, VW G 055 529, VW G 052 536, VW G 055 536
Olej: Olej syntetyczny
Seria: 2072
Linia produktów: SP Matic
Rodzaj połączenia: Butelka
Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
Rekomendacje producenta: BMW MTF LT-5, BMW DCTF-1, Chrysler 68044345 EA, Chrysler 68044345 GA, Ferrari TF DCT-F3, Fiat 9.5550-MZ6, Ford WSS-M2C936-A, Ford WSS-M2C200-D2, LR GX73-M1R564-AA, MB 236.25, Mitsubishi SSTF-1, Nissan 999MP-GTRT00T, PSA 9734 S2, Renault EDC-6, VW G 052 529, VW G 055 529, VW G 055 182, Volvo 1161839, Volvo 1161838, Pentosin FFL-4, ZF TE-ML 11
Seria: ATF DCT-DSG
Linia produktów: XF Premium
Rodzaj połączenia: Butelka
Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem