Olej Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła 90 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Allison TES-439, CUMMINS CES 20092, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EOS-4.5, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.3
- Linia produktów: Premium Blue
- Specyfikacja: JASO DH-2, JASO DH-1, API SP, API CK-4
- Seria: Gen 2 One Solution
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 501 01, Renault RN0700, VW 505 00
- Linia produktów: Helix
- Specyfikacja: ACEA A3/B3, ACEA A3/B4, API SN, API CF
- Seria: HX6
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
- Seria: MX Super Defense V4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RXD, CUMMINS CES 20078, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20075, Ford WSS-M2C171-D, GLOBAL DHD-1, MB 228.5, MB 235.27, Volvo VDS-3
- Linia produktów: Delvac 1
- Specyfikacja: ACEA E4, API CI-4, ACEA E7, API CH-4, API SL, API SJ, JASO DH-1
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VDS-3, MTU-3, MAN M 3277, MAN M 3377, MB 228.5, Mack EO-N, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20078, Isuzu DEO
- Linia produktów: Delvac Ultra
- Specyfikacja: ACEA E7, JASO DH-1, API CI-4
- Seria: Ultimate Defense
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-2, YaMZ-6-12, MAN M 3275-1, MB 228.3, MTU-2, Volvo VDS-3, Mack EO-M Plus, Mack EO-N, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: ACEA E7, API CF-4, ACEA A2
- Seria: MX Extra
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, MAN M 3775, Mack EOS-4.5, Mack EO-O PP, MB 228.51, Renault RLD-2, Renault RLD-3, Volvo VDS-3
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: ACEA E9, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: XHP ESP
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: API CF-4, API SN, ACEA E9, JASO DH-2
- Seria: MX ESP
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 501 01, VW 505 00
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN, API CF
- Seria: SN
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON TES-439, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, DQC III-18 LA, Ford WSS-M2C171-F1, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MAN M 3575, MTU-2.1, Renault RLD-3
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, ACEA E7, API SN, JASO DH-2
- Seria: Cargo
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON TES-439, CUMMINS CES 20086, CATERPILLAR ECF-3, DDC DFS 93K222, DQC III-18 LA, Ford WSS-M2C171-F1, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MAN M 3575, MTU-2.1
- Linia produktów: Ultor
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, API SM, API CF, JASO DH-2
- Seria: Futuro
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: MB 228.5, Mack EO-N, MAN M 3277, MTU-3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3
- Linia produktów: TS-10
- Specyfikacja: API CI-4, API SL, ACEA E7, ACEA E4
- Seria: UHPD
- Rodzaj połączenia: IBC
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.31, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Ford WSS-M2C171-F1
- Linia produktów: Rubia
- Specyfikacja: ACEA E11, API CH-4, API SN
- Seria: Optima 1100
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, MB 235.28, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, Isuzu DEO, Renault RXD, Renault RGD
- Linia produktów: Rimula
- Specyfikacja: API CI-4, ACEA E4, ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9
- Seria: R6 LM
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RLD-2, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, Mack EO-M Plus, Renault RLD, Volvo VDS-3, MB 228.3
- Linia produktów: Rimula
- Specyfikacja: ACEA E7, ACEA A2/B2, API CG-4, API SL, API SJ, API CF, API CF-4
- Seria: R4L
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MAN M 3277, MAN M 3377, Renault RLD-2, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078, Isuzu DEO
- Linia produktów: Delvac 1
- Specyfikacja: ACEA E7, JASO DH-1, API CI-4
- Rodzaj połączenia: Beczka
- Rodzaj pojazdu:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.51, Renault RGD, Renault RXD, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-3.1
- Specyfikacja: API CI-4, ACEA E6, ACEA E7
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie TATA (TELCO) Loadbeta I 1.9D, 1.9D Napęd na 4 koła ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła 90 KM olej napędowy wynosi co 12000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu TATA (TELCO) Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła olej napędowy 90 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu TATA (TELCO) LOADBETA 1.9 D Napęd na 4 koła waha się od 16 PLN do 106 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
LOADBETA 1.9 D Napęd na 4 koła olej napędowy 90 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła 90 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu TATA (TELCO) Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu TATA (TELCO) Loadbeta I 1.9 D Napęd na 4 koła są od następujących oryginalnych marek: Valvoline, TotalEnergies, SHELL, MOBIL, MPM
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.