Olej TOYOTA Corolla VIII Sedan (E110) 1.3 75 KM benzyna
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SL, API CF
- Seria: 2000 X1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C920-A, MB 227.61, MB 229.61, Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN, ACEA A5/B5
- Seria: ESP LV
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 505 00, VW 501 01
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN PLUS, API CF, ACEA A3/B3
- Seria: 2000 X1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Typ katalizatora: dla poj. bez filtra sadzy/cząstek stałych
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Ilość oleju [l]: 2,8
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5/B5
- Seria: 3000 X1 Formula FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
- Linia produktów: Evolution
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: 700 STI
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
- Linia produktów: Active Defense
- Specyfikacja: API SL, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003, VW 530 36
- Linia produktów: Premium Synthetic
- Specyfikacja: ACEA A5/B5
- Seria: E
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: PLATINUM CLASSIC
- Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SL, ACEA A3/B4, API CF, API SJ
- Seria: SEMISYNTHETIC
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: PSA B71 2300, MB 229.1, Renault RN0700, VW 501 01, VW 505 00
- Specyfikacja: API SM, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: TURBOLIGHT
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5/B5
- Seria: 3000 X1 Formula FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 505 00, VW 501 01
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN PLUS, API CF, ACEA A3/B3
- Seria: 2000 X1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Zbiornik
- Typ katalizatora: dla poj. bez filtra sadzy/cząstek stałych
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 502 00
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SL, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: 2000 X1
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 502 00
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL, API CF
- Seria: 2000 X1
- Rodzaj połączenia: Beczka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SP, API CF
- Seria: 1000 X1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Ilość oleju [l]: 2,8
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: Synthetic
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, Renault RN0700
- Linia produktów: SYNTHETIC
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: A5/B5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 500 00, VW 501 01, VW 505 00, Fiat 9.55535-G2, MB 229.1
- Linia produktów: Semisynthetic
- Specyfikacja: API SL, API CF, ACEA A3/B4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie TOYOTA Corolla VIII Sedan (E110) 1.3 (EE110)?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie TOYOTA Corolla VIII Sedan (E110) 1.3 75 KM benzyna wynosi co 12000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.3 (EE110) benzyna 75 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu TOYOTA COROLLA 1.3 (EE110) waha się od 2 PLN do 97 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
COROLLA 1.3 benzyna 75 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie TOYOTA Corolla VIII Sedan (E110) 1.3 (EE110) 75 KM trwa około 45 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.3 (EE110) benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.3 (EE110) są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, MOBIL, ELF, RIDEX PLUS, MPM
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.