Olej TOYOTA Hilux VI Pick-up 2.4 D 83 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Allison TES-439, CUMMINS CES 20092, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EOS-4.5, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.3
- Linia produktów: Premium Blue
- Specyfikacja: JASO DH-2, JASO DH-1, API SP, API CK-4
- Seria: Gen 2 One Solution
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3/B4
- Seria: 3000 X1
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 505 00, VW 501 01
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN PLUS, API CF, ACEA A3/B3
- Seria: 2000 X1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Typ katalizatora: dla poj. bez filtra sadzy/cząstek stałych
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN PLUS, API CF, ACEA A3/B3
- Seria: 1000 X1
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. bez filtra sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: FS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K215, Renault RLD-2, MB 228.3, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, Volvo VDS-2, Mack EO-M
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: ACEA B2, ACEA E7, API SL, API CI-4
- Seria: Super Defense V4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-M Plus, MTU-2, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, MB 228.3
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: ACEA A2/B2, API CI-4, API SL, ACEA E7
- Seria: Super Defense
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, Samochód
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K222, DDC DFS 93K218, DQC II-18 LA, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: API CK-4, API SP, JASO DH-2, ACEA E11
- Seria: Full Protection
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: API CF-4, API SN, ACEA E9, JASO DH-2
- Seria: MX ESP
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-M2, Porsche A40
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X1
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X2
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: AAE STO 003 B7, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: FS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5
- Linia produktów: Active Defense
- Specyfikacja: ACEA A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON TES-439, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, DQC III-18 LA, Ford WSS-M2C171-F1, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MAN M 3575, MTU-2.1, Renault RLD-3
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, ACEA E7, API SN, JASO DH-2
- Seria: Cargo
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.31, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Ford WSS-M2C171-F1
- Linia produktów: Rubia
- Specyfikacja: ACEA E11, API CH-4, API SN
- Seria: Optima 1100
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.3, GM LL-B-025, Porsche C30, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API CF, API SN
- Seria: 3000 X1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-M2, Porsche A40
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN, API CF
- Seria: FS X1
- Rodzaj połączenia: Puszka
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 505 00, VW 501 01
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API SN PLUS, API CF, ACEA A3/B3
- Seria: 2000 X1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Zbiornik
- Typ katalizatora: dla poj. bez filtra sadzy/cząstek stałych
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-M2, Porsche A40
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: FS X1
- Rodzaj połączenia: Beczka
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie TOYOTA Hilux VI Pick-up 2.4D (LN145, LN150) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie TOYOTA Hilux VI Pick-up 2.4 D 83 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu TOYOTA HILUX 6 Pick-up (N1) 2.4 D (LN145, LN150) olej napędowy 83 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu TOYOTA HILUX Pick-up 2.4 D (LN145, LN150) waha się od 20 PLN do 69 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
HILUX Pick-up 2.4 D olej napędowy 83 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie TOYOTA Hilux VI Pick-up 2.4 D (LN145, LN150) 83 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu TOYOTA HILUX 6 Pick-up (N1) 2.4 D (LN145, LN150) olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu TOYOTA HILUX VI pick-up (_N1_) 2.4 D (LN145, LN150) są od następujących oryginalnych marek: Valvoline, TotalEnergies, MOBIL, RIDEX PLUS, GRUNTEK
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.