Olej VW T4 Burtowy Ciężarówka 2.8 VR6 204 KM benzyna
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: X-CESS GEN2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.5, MB 226.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-H2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess Gen2
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Pojemność napełnienia [l]: 5,5
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.52, PSA B71 2290, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
- Seria: X-Clean FE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: LL
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-D40, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API CF, API SN
- Seria: TURBO DIESEL
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Porsche A40, VW 502 00, MB 229.3, Ford WSS-M2C937-A, VW 505 00
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, ACEA A3/B4
- Seria: A3/B4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API CF, API SN
- Seria: Turbo Diesel
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.5, DEXOS 2, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.31, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, MB 229.51
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Puszka
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: LL
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, MB 229.5, VW 505 00
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A3/B3, API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Seria: Stop-Start A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: A3/B4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.52, MB 229.31
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN PLUS
- Seria: C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Ford WSS-M2C937-A, Renault RN0710, Renault RN0700, Porsche A40, BMW Longlife-01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: A3/B4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie VW Transporter T4 Burtowy Ciężarówka / Podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL, 7D) 2.8 VR6?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie VW T4 Burtowy Ciężarówka 2.8 VR6 204 KM benzyna wynosi co 12000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu VW Transporter 4 (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL) 2.8 VR6 benzyna 204 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu VW TRANSPORTER 2.8 VR6 waha się od 31 PLN do 104 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
TRANSPORTER 2.8 VR6 benzyna 204 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie VW T4 Burtowy Ciężarówka 2.8 VR6 204 KM trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu VW Transporter 4 (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL) 2.8 VR6 benzyna?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu VW Transporter IV Burtowy Ciężarówka / Podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL) 2.8 VR6 są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.