Czesciauto24.pl oferuje wysokiej jakości auto części w atrakcyjnej cenie.
Oszczędność w kosztach dostawy
Darmowa wysyłka na terenie Polski dotyczy zamówień, które przekraczają kwotę 340 PLN, z wyjątkiem artykułów wielkogabarytowych, opon lub części podlegających kaucji.
Duży wybór
Obecnie oferujemy naszym klientom ponad 1 000 000 części zamiennych.
Szybka dostawa
Sposób wysyłki
Opinie - Kompletne sprzęgło SACHS PERFORMANCE do Volkswagen NEW BEETLE
SACHS PERFORMANCE: Ocena producenta
4/10
(Ocen-3)
4 /10
Ocen - 3
10
(1)
9
(0)
8
(2)
7
(0)
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Ocena parametrów
+11
Zalety
Wady
0-
Koszt produkcji
+3
-
Jakość produktu
+3
-
Jakość opakowania
+1
-
Producent
+2
-
Gwarancja
+2
-
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna
Katalog części: SACHS PERFORMANCE Zestaw sprzęgła VW NEW BEETLE
New Beetle Cabrio (1Y7) 1.9 TDI 90 KM 09.2002 - 06.2004
Najlepiej sprzedających się auto części marki SACHS PERFORMANCE VW NEW BEETLE
Koło zamachowe
Zestaw zawieszenia
Tarcza sprzęgła
Zawieszenie sportowe
Sprzęgło sportowe
Wysprzęglik
Docisk sprzęgła
Łożysko oporowe sprzęgła
Bestsellery: Komplet sprzęgła SACHS PERFORMANCE Volkswagen NEW BEETLE
Średnica [mm]: 240
Liczba zębów: 23
Linia produktów: Performance
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 600
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty: 23,3 x 26,3 - 23
Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu: niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami