Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
dla numeru PR: G03, G04, G23, G24, G63, G64
Strona zabudowy: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna obejma
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
dla numeru PR: G01, G02
Średnica korbowodu [mm]: 14
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
dla numeru PR: 0K2, 0N1, 1JA, 1JN
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon