Akumulator Audi A4 B8 2.0 TDI 136 KM olej napędowy AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 11.2007-12.2015
- Moc silnika [kW]: 100
- Moc silnika [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1968
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: CJCB
- Oznaczenie modelu: 8K2, B8
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- TECDOC-Nr silnika: CAGB, CJCB
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,2
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 820
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 20
- DIN / ISO: L4
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami, bezobsługowy, Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 19,0
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami, Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 18,7
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, z uchwytem, bez wskaźnika napełnienia
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 840
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 23,5
- DIN / ISO: L5
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, z uchwytami, bez wskaźnika napełnienia
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 800
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 22,5
- DIN / ISO: L5
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator AGM, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 174
- Wysokość [mm]: 189
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 21.20
- DIN / ISO: L3
- Stan: Nowy
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator AGM
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 860
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 26,4
- DIN / ISO: L5
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, z uchwytami, bez wskaźnika napełnienia
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 750
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 22,3
- DIN / ISO: L5
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EXCELL
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CJCB
- Linia produktów: S3
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: PREMIUM
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: EN
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Futura
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- Rok prod. od: 04/2014
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 720
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 175
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: LB3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Starter
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 750
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,9
- DIN / ISO: L3
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 650
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 174
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,3
- Rodzaj bieguna: A
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI?
Aby odłączyć akumulator od samochodu Audi A4 8K2 2.0TDI, trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI olej napędowy?
Rozmiar akumulatora do samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI 136 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 275; 277; 278; 315; 353 mm długości, 174; 175 mm szerokości i 175; 189; 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie Audi A4 B8 2.0 TDI 136 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI olej napędowy CJCB rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI CJCB?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0TDI 136 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 1-3 lat |
Akumulator EFB | 4 lat |
Akumulator żelowy | 3-4 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI 136 KM olej napędowy CJCB?
Pojemność akumulatora | 70; 72; 74; 75; 77; 80; 88; 90; 95; 100 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 640; 650; 680; 720; 750; 760; 800; 820; 840; 860 A |
Waga | 17; 18; 19; 22; 23; 26 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L3; L4; L5; LB3 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI?
Najlepsze akumulatory do samochodów Audi A4 B8 2.0 TDI olej napędowy są od następujących oryginalnych marek: RIDEX, AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO
Jaka jest cena akumulatora do samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI 136 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu Audi A4 B8 2.0 TDI 136 KM wynosi od 374.88 PLN do 1044.58 PLN.
Akumulator Start-Stop do Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- BCI 31DC VMF VDC31M
- MAXGEAR 85-0051
- S5 A15 BOSCH 0 092 S5A 150
- EL700 (067EFB) EXIDE EL700
- L5 Continental 2800012008280
- G14 VARTA 595901085D852
- 067SE VOLTMASTER 57402
- 595901085 ENERGIZER EA95-L5
- MAXGEAR 85-0053
- S5 A08 BOSCH 0 092 S5A 080
- 570901076 VARTA 570901076J382
- G3 VARTA 5954020803132
- 595901085 VARTA 595901085J382
- H3 VARTA 6004020833162
- 930070076 VARTA 930070076B912