Akumulator Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 211 KM benzyna AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 06.2008-12.2015
- Moc silnika [kW]: 155
- Moc silnika [KM]: 211
- Pojemność skokowa (cc): 1984
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: CPMA
- Oznaczenie modelu: 8K2, B8
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- TECDOC-Nr silnika: CDNC
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,2
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 820
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 20
- DIN / ISO: L4
- Stan: Nowy
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami, bezobsługowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 19,0
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- TECDOC-Nr silnika: CDNC
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 18,7
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator AGM, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 174
- Wysokość [mm]: 189
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 21.20
- DIN / ISO: L3
- Stan: Nowy
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator AGM
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 860
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 26,4
- DIN / ISO: L5
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, z uchwytami, bez wskaźnika napełnienia
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 750
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 22,3
- DIN / ISO: L5
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EXCELL
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Linia produktów: S3
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: PREMIUM
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: EN
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Futura
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Rok prod. do: 05/2013
- Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku
- TECDOC-Nr silnika: CPMA
- Rok prod. od: 03/2012
- Rok prod. do: 05/2013
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 720
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 175
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: LB3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Starter
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 750
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,9
- DIN / ISO: L3
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Stan: Nowy
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 650
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy

- Seria: E11
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Seria: E11
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Strona zabudowy: Bagażnik
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 680
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- Ciężar [kg]: 17,87
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro?
Aby odłączyć akumulator od samochodu Audi A4 8K2 2.0TFSI quattro , trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro benzyna?
Rozmiar akumulatora do samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSi 211 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 275; 277; 278; 315; 353 mm długości, 174; 175 mm szerokości i 175; 189; 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 211 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro benzyna CAEB rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro CAEB?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0TFSI quattro 211 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 3 lat |
Akumulator EFB | 3-4 lat |
Akumulator żelowy | 4-6 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro 211 KM benzyna CAEB?
Pojemność akumulatora | 70; 72; 74; 75; 77; 80; 88; 90; 95 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 640; 650; 680; 720; 750; 760; 820; 860 A |
Waga | 17; 18; 19; 22; 26 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L3; L4; L5; LB3 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro?
Najlepsze akumulatory do samochodów Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro benzyna są od następujących oryginalnych marek: RIDEX, AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO
Jaka jest cena akumulatora do samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 211 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 211 KM wynosi od 375.18 PLN do 1045.48 PLN.
Akumulator Start-Stop do Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- BCI 31DC VMF VDC31M
- MAXGEAR 85-0051
- S5 A15 BOSCH 0 092 S5A 150
- EL700 (067EFB) EXIDE EL700
- L5 Continental 2800012008280
- G14 VARTA 595901085D852
- 067SE VOLTMASTER 57402
- 595901085 ENERGIZER EA95-L5
- S5 A08 BOSCH 0 092 S5A 080
- L3 Continental 2800012039280
- 570901076 VARTA 570901076J382
- E44 VARTA 5774000783162
- 595901085 VARTA 595901085J382
- 930070076 VARTA 930070076B912
- EK700 (067AGM) EXIDE EK720