Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez Adaptive Drive
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z techniką M, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez Adaptive Drive
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z techniką M, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z techniką M, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez Adaptive Drive
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez Adaptive Drive
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z techniką M, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń