FEBI BILSTEIN 28845 Pasek klinowy wielorowkowy 1015[mm], 5, EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Artykuł №: 28845
Pasek klinowy wielorowkowy
34,78 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Bezpieczna transakcja
Twoja płatność jest bezpieczna
Dzięki szyfrowanemu procesowi płatności żadna osoba trzecia nie ma dostępu do Twoich danych karty kredytowej i danych osobowych, a więc Twoje bezpieczeństwo i prywatność jest zapewnione.
Sprawdź numer OE
Zwrot i wymiana
14 dni
Standardowy czas zwrotu produktu wynosi 14 dni
Bezpieczne Zamówienie
100 dni
Za jedyne 9,99 PLN, możesz przedłużyć okres zwrotu na zakupione przez Ciebie produkty do 100 dni
Oszczędność w kosztach dostawy
od 350 PLN
Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 350 PLN, z wyjątkiem artykułów wielkogabarytowych, opon lub części z kaucją
Szybka dostawa
Sposób wysyłki
Pasek klinowy wielorowkowy 28845 FEBI BILSTEIN
- Długość [mm]:
1015
- Liczba żeber: 5
- Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Ciężar [kg]: 0,086
- Pasek klinowy wielorowkowy z katalogu FEBI BILSTEIN
- Numer zamówienia 28845
- Numery użytkowe FEBI BILSTEIN 5PK1011, 5PK1012
- Nasza cena 34,78 PLN
- Warunki nowy
Podobnych do numerów OE (tylko dla porównania)
- FEBI BILSTEIN 5PK1011
- FEBI BILSTEIN 5PK1012
- FEBI BILSTEIN 5PK1013
- FEBI BILSTEIN 5PK1014
- FEBI BILSTEIN 5PK1015
- FEBI BILSTEIN 5PK1016
- FEBI BILSTEIN 5PK1017
- FEBI BILSTEIN 5PK1018
- FEBI BILSTEIN 5PK1019
- LAND ROVER LHN000050
- LAND ROVER PQS000220
- MAZDA F201-15-907A
- MAZDA F201-15-907A 8C
- MAZDA F201-15-907A 9C
- MAZDA F201-15-907A 9F
- MAZDA F807-15-907-8C
- MAZDA F807159079C
- MAZDA F807-15-907-9F
- MAZDA K805-15-908B 9A
- MAZDA KL47-15-908
- TOYOTA 90916-02293
- TOYOTA 90916-02357
- TOYOTA 90916-02358
- TOYOTA 90916-02403
- TOYOTA 99365-01010
Producent/Model/Typ/KW/Lata produkcji (od - do)

Nasz wykwalifikowany personel obsługi klienta zawsze cieszy się pomóc Państwu!!
Eksperci w zakresie części zapasowych na portalu Czesciauto24.pl
Pasek klinowy wielorowkowy do Twojego samochodu
*
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy