Olej ISUZU D-Max I Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 163 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-30
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: API CG-4, API SL
- Seria: Protect
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 4100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: SYN-nergy
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4JJ1-TC
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00
- Zalecenie producenta oleju: BMW M-Models
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN, API CF
- Seria: Titanium
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.5, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MAN M 3277, Mack EO-N, DQC III-10 LA, MTU-3
- Linia produktów: CRB
- Specyfikacja: ACEA E4, ACEA E7
- Seria: Turbomax E4/E7
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-60
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00
- Zalecenie producenta oleju: BMW M-Models
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA A3/B3, ACEA A3/B4, API CF, API SN
- Seria: Titanium
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.3, MTU-2, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, Mack EO-N, MAN M 3275-1, Renault RLD-2, Volvo VDS-3
- Linia produktów: Touring High Tech
- Specyfikacja: ACEA E7, ACEA A3/B4, API CH-4, API SL
- Seria: SHPD
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON C4, Volvo VDS, CATERPILLAR TO-2, Mack EO-L, MAN M 3275-1, MB 228.3, MB 229.1, MTU-2
- Linia produktów: Touring High Tech
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, ACEA E2, API CG-4
- Seria: Diesel
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON C4, Volvo VDS, Mack EO-L, CATERPILLAR TO-2, MAN M 3275-1, MB 228.3, MB 229.1, MTU-2, PSA B71 2295
- Linia produktów: Touring High Tech
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, ACEA E2, API SL, API CG-4
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: SAE 30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN 270, MB 228.0, Volvo VDS
- Linia produktów: Touring High Tech
- Specyfikacja: ACEA E2, API SJ, API CF-4
- Seria: HD 30
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON C4, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 D, Volvo VDS, CATERPILLAR TO-2, MAN 271, MB 228.1, MTU-1
- Specyfikacja: ACEA E2, ACEA A2/B3, API SJ, API CF-4
- Seria: Nova Super
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: SAE 30
- Pojemność [litr]:
- Specyfikacja: API SJ, API SG
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MB 228.51, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3, CATERPILLAR ECF-1-A, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20086
- Linia produktów: Top Tec
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CK-4
- Seria: Truck 4050
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-1-A, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, CUMMINS CES 20076
- Specyfikacja: ACEA E7, API SL, ACEA A3/B4, API CI-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC III-18, Mack EO-N, MAN M 3277, MB 228.5, Renault RLD-2, Renault RXD, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20077, CATERPILLAR ECF-1-A, CUMMINS CES 20078
- Linia produktów: Truck Long-life
- Specyfikacja: ACEA E4, ACEA E7, API CI-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: ALLISON C4, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 D, Volvo VDS, CATERPILLAR TO-2, MAN 271, MB 228.1, MTU-1
- Specyfikacja: ACEA E2, ACEA A2/B3, API SJ, API CF-4
- Seria: Formula Super
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
- Linia produktów: MaxLife
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078, MB 228.3, Mack EO-N, CATERPILLAR ECF-2, DDC DFS 93K215, DQC III-18
- Linia produktów: All-Fleet
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4, API CH-4, API SL
- Seria: Extreme
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Allison TES-439, CUMMINS CES 20092, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EOS-4.5, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.3
- Linia produktów: Premium Blue
- Specyfikacja: JASO DH-2, JASO DH-1, API SP, API CK-4
- Seria: Gen 2 One Solution
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Ilość oleju [l]: 1,3
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, PSA B71 2295, VW 505 00
- Linia produktów: Quartz
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: 5000
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 501 01, MB 229.1, Fiat 9.55535-D2, PSA B71 2295, VW 505 00
- Linia produktów: Quartz
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B3, API CF
- Seria: 5000 Diesel
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie ISUZU D-Max I Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 3.0D 4x4 , 3.0D?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie ISUZU D-Max I Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 163 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu ISUZU D-Max 1 (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 olej napędowy 163 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu ISUZU D-MAX 3.0 D 4x4 waha się od 25 PLN do 61 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
D-MAX 3.0 D 4x4 olej napędowy 163 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie ISUZU D-Max I Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 163 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu ISUZU D-Max 1 (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu ISUZU D-Max I Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 3.0 D 4x4 są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, LIQUI MOLY, Valvoline, TotalEnergies
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.