Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania: 3
Średnica kołnierza [mm]: 88
Liczba otworów gwintowanych: 0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 44,5
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 82,88 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj skrzyni biegów: z przekładnią redukcyjną
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów: 2
Średnica kołnierza [mm]: 77
Liczba otworów gwintowanych: 2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 82,88 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania: 0
Średnica kołnierza [mm]: 77
Liczba otworów gwintowanych: 2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Zacisk: 50, 30
Pozycja / stopień: rechts
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 8,1
Rodzaj rozrusznika: samoułożyskowany
Długość [mm]: 238
Wymiar gwintu: M10
Rozmiar gwintu 1: M10x1.5
Kąt mocowania [stopień]: 65
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]: 65
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]: 65
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 262,59 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?