Olej Kia Niro DE 1.6 GDI Hybrid 141 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: X-CESS GEN2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 300V
- Seria: Competition
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: GM 4718-M, GM 6094-M, Ford WSS-M2C953-A1, Ford WSS-M2C953-B1, Ford WSS-M2C963-A1
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP RC, ILSAC GF-6A
- Seria: ECO-LITE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP
- Seria: POWER
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: Silnik benzynowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.5, MB 226.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-H2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SP, ACEA A3/B4
- Seria: X-cess Gen2
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: NGEN 6
- Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: Silnik benzynowy, Hybryda
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: PSA B71 2297, FPW9.55535/03
- Linia produktów: Specific
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: FPW9.55535/03
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, API SN, ILSAC GF-4
- Seria: A5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01, OV0401547-D30
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: OV0401547-D30, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
- Linia produktów: GTX
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, ILSAC GF-4
- Seria: A5/B5
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SN
- Seria: A3/B4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: C3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S2, DEXOS 2, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
- Linia produktów: GTX
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: MV
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-S1
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN
- Seria: S1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: Magnatec
- Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6
- Seria: Hybrid
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: Silnik benzynowy, Hybryda
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3
- Linia produktów: EDGE
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SP
- Seria: A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie KIA Niro (DE) 1.6 GDI Hybrid ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Kia Niro DE 1.6 GDI Hybrid 141 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu KIA Niro (DE) 1.6 GDI Hybrid Hybryda silnik benzynowy / elektryczny 141 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu KIA NIRO 1.6 GDI Hybrid waha się od 30 PLN do 110 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
NIRO 1.6 GDI Hybrid Hybryda silnik benzynowy / elektryczny 141 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Kia Niro DE 1.6 GDI Hybrid 141 KM trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu KIA Niro (DE) 1.6 GDI Hybrid Hybryda silnik benzynowy / elektryczny?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu KIA Niro (DE) 1.6 GDI Hybrid są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, LIQUI MOLY, SHELL, MOBIL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.