Olej LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D 136 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 235.28, Voith Class B, MAN M 3271-1, MTU-3.1, Volvo VDS-4, Scania LA, Renault RLD-3, Mack EO-O PP, CUMMINS CES 20081, CATERPILLAR ECF-3
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Ultima+
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.5, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MAN M 3277, Mack EO-N, DQC III-10 LA, MTU-3
- Linia produktów: CRB
- Specyfikacja: ACEA E4, ACEA E7
- Seria: Turbomax E4/E7
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EOS-4.5, MB 228.51, MB 228.52, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, MAN M 3271-1, DAF PSQL 2.1E LD, Iveco 18-1804 TLS E9
- Linia produktów: Rubia
- Specyfikacja: ACEA E11, API SN, API CH-4
- Seria: Optima 3100
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC III-18, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, CUMMINS CES 20075, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077
- Linia produktów: Hightec
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, ACEA E7, API CI-4, JASO DH-1
- Seria: Formula GT HC
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: SC25R136Q4
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Global DHD-1, CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-A, CUMMINS CES 20078, DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MAN M 3275-1, MB 228.3, MB 228.1
- Linia produktów: Truck
- Specyfikacja: API CH-4, API SL, ACEA E7, ACEA A3/B4, JASO DH-1
- Seria: UHPD Ultra CH-5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3275-1, MB 228.3, MB 229.1, MTU-2, Volvo VDS-2
- Linia produktów: Truck
- Specyfikacja: API CH-4, API SL, ACEA E7, ACEA A3/B4
- Seria: SHPD Super CH-3
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, Samochód
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C917-A, Porsche A40
- Specyfikacja: API SN, ACEA C3
- Seria: Hyper
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3275-1, MB 228.51, MB 228.31, Volvo VDS-4, Renault RLD-3, Mack EO-O PP, MTU-3.1, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, CATERPILLAR ECF-3
- Linia produktów: Hercules
- Specyfikacja: ACEA E9, API CJ-4, API SL
- Seria: LS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, MAT 3571, MAT 3521, CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, Liebherr LH-00-ENG L
- Linia produktów: Agrifarm
- Specyfikacja: ACEA E11, API CK-4
- Seria: Mot X-LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, DDC DFS 93K222, DQC IV-18 LA, MB 228.51, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: API CK-4, ACEA E11
- Seria: Cargo Flex K-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Beczka
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, MTU-2.1, MTU-3.1
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, ACEA E9, API CK-4, JASO DH-2, JASO DL-0
- Seria: Cargo Maxx II
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.3, MAN M 3275-1, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, Mack EO-N, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-A, DQC III-10
- Linia produktów: GIANT
- Specyfikacja: API SL, API CI-4, ACEA E7
- Seria: 7530
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-10 LA, MB 228.51, MB 235.28, Renault RLD-3, Volvo VDS-4, CATERPILLAR ECF-3, Scania LA, CUMMINS CES 20081, DDC DFS 93K218, Mack EO-O PP
- Linia produktów: GIANT
- Specyfikacja: API CJ-4, ACEA E9, ACEA E7, JASO DH-2
- Seria: 9630 LS-LL
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-4.5, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, Renault RLD-3, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, MAN M 3775
- Linia produktów: Armado
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, ACEA E11, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: Synth LSP Ultra
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MB 228.51, Renault RLD-2, Renault RXD, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, DQC IV-LA, MAN M 3271-1, MB 226.9
- Zalecenie producenta oleju: MTU-3.1, Renault RGD
- Linia produktów: TEKMA MEGA
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, ACEA E6, API CI-4, JASO DH-2
- Seria: X LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V
- Seria: TROPHY
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Linia produktów: POWERJET
- Specyfikacja: API SM, JASO MA
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, MAN M 271, Volvo VDS, Mack EO-L, ALLISON C4
- Specyfikacja: API SL, API CG-4, ACEA A3/B4
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, MAN M 271, Volvo VDS, Mack EO-L, ALLISON C4
- Specyfikacja: API SL, API CG-4, ACEA A3/B4
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5D?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D 136 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D olej napędowy 136 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu LDV V80 2.5 D waha się od 16 PLN do 89 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
V80 2.5 D olej napędowy 136 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D 136 KM trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu LDV V80 Burtowy Ciężarówka / Podwozie 2.5 D są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, TotalEnergies, CHEMPIOIL, FUCHS
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.