Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów w wersji z komfortowym zawieszeniem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Sprawdź numer OE
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów w wersji z komfortowym zawieszeniem, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Sprawdź numer OE
Strona zabudowy: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia, dla pojazdów bez pakietu sportowego AMG
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Amortyzator STARK SKSA-0133049 Oś tylna, Ciśnienie gazu, dwururka, Amortyzator teleskopowy
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów w wersji z komfortowym zawieszeniem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Sprawdź numer OE
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez pakietu sportowego AMG, dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia, dla pojazdów bez pakietu sportowego AMG
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów w wersji z komfortowym zawieszeniem, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia, dla pojazdów bez pakietu sportowego AMG
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko