Akumulator MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0 109 KM benzyna AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 11.1987-10.1992
- Moc silnika [kW]: 80
- Moc silnika [KM]: 109
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: 4G63 (SOHC 8V)
- Oznaczenie modelu: E3_A
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- Linia produktów: YBX3000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 500
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 15,5
- DIN / ISO: D23
- Cechy charakterystyczne: SMF
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Położenie biegunów: 1
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D23
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EXCELL
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: Korean B1
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 480
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 222
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D23
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 1
- Stan: Nowy

- Seria: D48
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Seria: D48
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- DIN / ISO: D23
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, szczelny, z uchwytem
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B07
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 510
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EFB
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Położenie biegunów: 1
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 520
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 222
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D23
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Położenie biegunów: 1
- Stan: Nowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem zapalniczki
- Rodzaj połączenia: Blister
- Stan: Nowy
- Napięcie [V]:
- Długość przewodu [m]: 2,5
- Stan: Nowy
- Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk śrubowy, Wersja D, Element odlewany
- Zacisk: -
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Złącze z prawej, Złącze z lewej
- Złącze / klema: z jednostronnie montowaną śrubą bieguna
- Ilość: 2
- Materiał: mosiądz
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (-) 16,1-17,2
- Linia produktów: Tube Fix Minus
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (+) 17,3-18,5
- Linia produktów: Tube Fix Plus+
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 16.3-17.3
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna ujemnego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17.1-18.1
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17,1-18
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna dodatniego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix plus
- Stan: Nowy
- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 2
- Napięcie [V]:
- Rodzaj połączenia: Blister
- Materiał: mosiądz
- Uniwersalny: Tak
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plate Fix Plus+
- Jednostka ilości: Sztuka
- Materiał: Cynk
- Powierzchnia kontaktowa: Elektrolit miedziowo-cynowo-(cynkowy)
- Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Rodzaj wtyczki: Wtyczka okrągła
- Średnica zabudowy [mm]: 17.1-18
- Napięcie [V]:
- Masa [g]: 100
- Stan: Nowy
- Materiał: mosiądz
- Natężenie prądu do [A]: 600
- Zacisk: MINUS
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 2
- Napięcie [V]:
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0 (E39A, E38A, E33A)?
Aby odłączyć akumulator od samochodu Galant VI Sedan (E30) 2.0 (E39A, E38A, E33A) , trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0 (E39A, E38A, E33A) benzyna?
Rozmiar akumulatora do samochodu Galant VI Sedan (E30) 2.0, 2.0 4WD 109 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 230; 232; 233 mm długości, 173; 175 mm szerokości i 222; 225 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0 109 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie GALANT IV sedan (E3_A) 2.0 benzyna 4G63 (SOHC 8V) rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie MITSUBISHI GALANT IV sedan (E3_A) 2.0 4G63 (SOHC 8V)?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie MITSUBISHI GALANT IV sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 109 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 2-3 lat |
Akumulator EFB | 2-3 lat |
Akumulator żelowy | 4-6 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu MITSUBISHI GALANT IV sedan (E3_A) 2.0 109 KM benzyna 4G63 (SOHC 8V)?
Pojemność akumulatora | 60 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 480; 500; 510; 520; 540 A |
Waga | kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | D23 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0?
Najlepsze akumulatory do samochodów Galant VI Sedan (E30) 2.0 (E39A, E38A, E33A) benzyna są od następujących oryginalnych marek: AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO, APA
Jaka jest cena akumulatora do samochodu Galant VI Sedan (E30) 2.0 109 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 109 KM wynosi od 9.48 PLN do 623.48 PLN.