Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Amortyzator STARK SKSA-0133044 Oś tylna, Ciśnienie gazu, dwururka, Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez obniżonego zawieszenia, dla pojazdów z zawieszeniem bez systemu FlexRide