Olej RAM 3500 Standard Cab Pick-up (D2) 6.7 D 4WD 349 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CUMMINS CES 20086, Ford WSS-M2C171-F1, CATERPILLAR ECF-3, Chrysler MS-10902, CUMMINS CES 20081, DDC DFS 93K222, MB 228.31, Mack EOS-4.5, MTU-2.1, Renault RLD-3
- Linia produktów: Special Tec
- Specyfikacja: ACEA E9, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: AA Diesel
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Kod silnika: Cummins
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EOS-4.5, MB 228.51, MB 228.52, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, MAN M 3271-1, DAF PSQL 2.1E LD, Iveco 18-1804 TLS E9
- Linia produktów: Rubia
- Specyfikacja: ACEA E11, API SN, API CH-4
- Seria: Optima 3100
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K222, DDC DFS 93K218, DQC II-18 LA, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: API CK-4, API SP, JASO DH-2, ACEA E11
- Seria: Full Protection
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MTU-3.1, Renault RLD-2, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: API CK-4, JASO DH-2, ACEA E4, ACEA E7, ACEA E11
- Seria: Advanced Protection
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, Samochód
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, MTU-2.1, MTU-3.1
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, ACEA E9, API CK-4, JASO DH-2, JASO DL-0
- Seria: Cargo Maxx II
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, MAT 3571, MAT 3521, CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, Liebherr LH-00-ENG L
- Linia produktów: Agrifarm
- Specyfikacja: ACEA E11, API CK-4
- Seria: Mot X-LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, DDC DFS 93K222, DQC IV-18 LA, MB 228.51, Mack EOS-4.5, MAN M 3775, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: API CK-4, ACEA E11
- Seria: Cargo Flex K-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Beczka
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-M2
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: K
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: Cummins
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-4.5, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52, Renault RLD-3, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, MAN M 3775
- Linia produktów: Armado
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, ACEA E11, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: Synth LSP Ultra
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K215, DDC DFS 93K214, MB 227.61, Mack EO-O PP, MAN M 3575, MB 228.31
- Linia produktów: Armado Synth
- Specyfikacja: ACEA E7, ACEA E9, API CJ-4, API SM
- Seria: MSP
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie RAM 3500 Standard Cab Pick-up (D2) 6.7D 4WD ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie RAM 3500 Standard Cab Pick-up (D2) 6.7 D 4WD 349 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu RAM 3500 Standard Cab Pickup (D2) 6.7 D 4WD olej napędowy 349 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu RAM 3500 6.7 D 4WD waha się od 29 PLN do 82 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
3500 6.7 D 4WD olej napędowy 349 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie RAM 3500 Standard Cab Pick-up (D2) 6.7 D 4WD 349 KM trwa około 45 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu RAM 3500 Standard Cab Pickup (D2) 6.7 D 4WD olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu RAM 3500 Standard Cab Pickup (D2) 6.7 D 4WD są od następujących oryginalnych marek: LIQUI MOLY, TotalEnergies, MOBIL, FUCHS, SELENIA
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.