Akumulator SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 11.2019-...
- Moc silnika [kW]: 110
- Moc silnika [KM]: 150
- Pojemność skokowa (cc): 1498
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: DFYA
- Oznaczenie modelu: ...
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 16,2
- DIN / ISO: L2
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L2
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX7000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 600
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 16,6
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop, dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: T1, 1
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EFB
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1,EN
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy

- Seria: N60
- Linia produktów: DYNAMIC EFB
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Seria: N60
- Linia produktów: BLUE dynamic EFB
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Ciężar [kg]: 16,93
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: 1/3
- Stan: Nowy
- Linia produktów: REVOLUTION
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Położenie biegunów: 1
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX7000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 700
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 19,3
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop, dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania
- DIN / ISO: L3
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EFB
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator EFB
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1, EN
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem zapalniczki
- Rodzaj połączenia: Blister
- Stan: Nowy
- Napięcie [V]:
- Długość przewodu [m]: 2,5
- Stan: Nowy
- Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk śrubowy, Wersja D, Element odlewany
- Zacisk: -
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Złącze z prawej, Złącze z lewej
- Złącze / klema: z jednostronnie montowaną śrubą bieguna
- Ilość: 2
- Materiał: mosiądz
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (-) 16,1-17,2
- Linia produktów: Tube Fix Minus
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (+) 17,3-18,5
- Linia produktów: Tube Fix Plus+
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 16.3-17.3
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna ujemnego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17.1-18.1
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17,1-18
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna dodatniego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix plus
- Stan: Nowy
- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 2
- Napięcie [V]:
- Rodzaj połączenia: Blister
- Materiał: mosiądz
- Uniwersalny: Tak
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plate Fix Plus+
- Jednostka ilości: Sztuka
- Materiał: Cynk
- Powierzchnia kontaktowa: Elektrolit miedziowo-cynowo-(cynkowy)
- Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Rodzaj wtyczki: Wtyczka okrągła
- Średnica zabudowy [mm]: 17.1-18
- Napięcie [V]:
- Masa [g]: 100
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI?
Aby odłączyć akumulator od samochodu Leon IV (KL1) 1.5 eTSI, trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI Hybryda silnik benzynowy / elektryczny?
Rozmiar akumulatora do samochodu Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 242; 278 mm długości, 175 mm szerokości i 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie Leon IV (KL1) 1.5 eTSI Hybryda silnik benzynowy / elektryczny DFYA rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI DFYA?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 2-3 lat |
Akumulator EFB | 2-3 lat |
Akumulator żelowy | 5-6 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny DFYA?
Pojemność akumulatora | 60; 65; 70; 75 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 600; 640; 700; 760 A |
Waga | 16 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L2; L3 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI?
Najlepsze akumulatory do samochodów Leon IV (KL1) 1.5 eTSI Hybryda silnik benzynowy / elektryczny są od następujących oryginalnych marek: RIDEX, AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO
Jaka jest cena akumulatora do samochodu Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu SEAT Leon IV (KL1) 1.5 eTSI 150 KM wynosi od 9.48 PLN do 565.78 PLN.
Akumulator Start-Stop do Seat Leon IV (KL1) 1.5 eTSI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- HELLA 8KX 174 396-012
- HELLA 8KX 716 405-011
- ALCA 509420
- HERTH+BUSS ELPARTS 52285130
- PLANET TECH PL5000
- CARPRISS 71237802
- HERTH+BUSS ELPARTS 52285133
- KS TOOLS 700.1195
- ALCA 509400
- OSRAM OBSL260
- ROCKET EFB070RHN
- D23FL, 56068 VMF 56068B1
- RESTAGRAF 17078
- 096EFB ERA E57013
- BCI 34, 34-550, 56029 VMF 56029