Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
dla numeru PR: G01, G02, G03, G04, G05, G06, G07
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
dla numeru PR: 0K2, 0N1, 1JA, 1JN
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon