Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Kod silnika: CHGA
Rodzaj skrzyni biegów: z przekładnią redukcyjną
Liczba otworów do mocowania: 2
Średnica kołnierza [mm]: 76
Liczba otworów gwintowanych: 0
Złącze / klema: z klemą 50(Jet)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,54 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania: 2
Średnica kołnierza [mm]: 76,2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Zacisk: 30,50
Pozycja / stopień: links
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 52,5
Rodzaj rozrusznika: samowysprzęglający
Długość [mm]: 212
Średnica otworu [mm]: 12,5
Średnica otworu 2 [mm]: 12,5
Kąt mocowania [stopień]: 49
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]: 49
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 245,97 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Liczba otworów do mocowania: 2
Średnica kołnierza [mm]: 76
ID wykonania wtyczki: 0156
Zacisk: Pin "50" Plug
Długość 3 [mm]: 28,0
Długość [mm]: 63,0
Ciężar netto [kg]: 2,9
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,34 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?