Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia, Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, 0, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
System tłumienia drgań zawieszenia: tłumienie normalne
dla numeru PR: 0N1/1JA
Strona zabudowy: z lewej, z prawej
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
dla numeru PR: 0N1/1JC
System tłumienia drgań zawieszenia: tłumienie normalne
Oś: Oś sztywna
Strona zabudowy: z lewej, z prawej
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
dla numeru PR: 0N1/UC7, 0N1+1JA
Strona zabudowy: z lewej, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia: tłumienie normalne
Oś: Oś sztywna
dla numeru PR: 0N1+UC8+7ZV
Strona zabudowy: z lewej, z prawej
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Oś: Oś sztywna
dla numeru PR: 0N1+UC7+7ZV
Typ pojazdu: G01, G04, 0N1, G02, G03, 0N1
Strona zabudowy: z lewej, z prawej
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Oś: Oś sztywna
dla numeru PR: 0N1+UC7
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, 0
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko