Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia, Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, 0, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez wzmocnionego zawieszenia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, 0, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez wzmocnionego zawieszenia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez wzmocnionego zawieszenia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez wzmocnionego zawieszenia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń