Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna obejma
Średnica [mm]: 51
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Średnica [mm]: 45
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń