Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna obejma
Średnica [mm]: 51
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez regulacji wysokości położenia nadwozia, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń