Akumulator TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid 122 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 09.2019-...
- Moc silnika [kW]: 90
- Moc silnika [KM]: 122
- Pojemność skokowa (cc): 1798
- Typ silnika: Hybryda
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: 2ZR-FXE
- Oznaczenie modelu: ...
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...

- Seria: C22
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Linia produktów: YBX3000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 13,3
- DIN / ISO: L1
- Cechy charakterystyczne: SMF
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13, B14
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EXCELL
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy

- Seria: C30
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 530
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: PREMIUM
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Seria: C22
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- Ciężar [kg]: 12,40
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX5000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 500
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 13,4
- DIN / ISO: L1
- Cechy charakterystyczne: SMF
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Futura
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S5
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 530
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Seria: C30
- Linia produktów: SILVER dynamic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 530
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: 1/3
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem zapalniczki
- Rodzaj połączenia: Blister
- Stan: Nowy
- Napięcie [V]:
- Długość przewodu [m]: 2,5
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (+) 17,3-18,5
- Linia produktów: Tube Fix Plus+
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (-) 16,1-17,2
- Linia produktów: Tube Fix Minus
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 16.3-17.3
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna ujemnego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211)?
Aby odłączyć akumulator od samochodu Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) , trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) Hybryda silnik benzynowy / elektryczny?
Rozmiar akumulatora do samochodu Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) 122 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 207 mm długości, 175 mm szerokości i 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid 122 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid Hybryda silnik benzynowy / elektryczny 2ZR-FXE rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid 2ZR-FXE?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) 122 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 1-2 lat |
Akumulator EFB | 2-3 lat |
Akumulator żelowy | 3-5 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid 122 KM Hybryda silnik benzynowy / elektryczny 2ZR-FXE?
Pojemność akumulatora | 50; 52; 53; 54 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 450; 470; 500; 530; 540 A |
Waga | 12 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L1 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid ?
Najlepsze akumulatory do samochodów Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) Hybryda silnik benzynowy / elektryczny są od następujących oryginalnych marek: AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO, AP XENERGY
Jaka jest cena akumulatora do samochodu Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid 122 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu TOYOTA Corolla XII Sedan (E210) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211) 122 KM wynosi od 11.68 PLN do 554.88 PLN.