Akumulator TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 90 KM benzyna AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 01.1968-03.1972
- Moc silnika [kW]: 66
- Moc silnika [KM]: 90
- Pojemność skokowa (cc): 1998
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: ...
- Oznaczenie modelu: ...
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: ...
- Preparat paliwowy: ...
- Rodzaj układu rozrządu: ...
- Chłodzenie silnika: ...
- Sterowanie silnika: ...
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 330
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 135
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: E02
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 1
- Stan: Nowy

- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator SLI
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 610
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 178
- Wysokość [mm]: 221
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 17,3
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Stan: Nowy
- Seria: E24
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 630
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 220
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- DIN / ISO: D26
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 630
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 173
- Wysokość [mm]: 225
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D26
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy

- Seria: E24
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 630
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 220
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 550
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 220
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D26
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: SMF
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B1
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 172
- Wysokość [mm]: 200
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: D26
- Rodzaj bieguna: A
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, szczelny, z uchwytem
- Położenie biegunów: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B01
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 600
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 174
- Wysokość [mm]: 222
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem zapalniczki
- Rodzaj połączenia: Blister
- Stan: Nowy
- Napięcie [V]:
- Długość przewodu [m]: 2,5
- Stan: Nowy
- Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk śrubowy, Wersja D, Element odlewany
- Zacisk: -
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Złącze z prawej, Złącze z lewej
- Złącze / klema: z jednostronnie montowaną śrubą bieguna
- Ilość: 2
- Materiał: mosiądz
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (-) 16,1-17,2
- Linia produktów: Tube Fix Minus
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (+) 17,3-18,5
- Linia produktów: Tube Fix Plus+
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 16.3-17.3
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna ujemnego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17.1-18.1
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17,1-18
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna dodatniego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix plus
- Stan: Nowy
- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 2
- Napięcie [V]:
- Rodzaj połączenia: Blister
- Materiał: mosiądz
- Uniwersalny: Tak
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plate Fix Plus+
- Jednostka ilości: Sztuka
- Materiał: Cynk
- Powierzchnia kontaktowa: Elektrolit miedziowo-cynowo-(cynkowy)
- Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Rodzaj wtyczki: Wtyczka okrągła
- Średnica zabudowy [mm]: 17.1-18
- Napięcie [V]:
- Masa [g]: 100
- Stan: Nowy
- Materiał: mosiądz
- Natężenie prądu do [A]: 600
- Zacisk: MINUS
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu TRIUMPH 2000 Mk1 2.0?
Aby odłączyć akumulator od samochodu 2000 Mk1 2.0, trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 benzyna?
Rozmiar akumulatora do samochodu 2000 Mk1 2.0 90 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 220; 257; 259; 260; 261 mm długości, 135; 172; 173; 174; 175; 178 mm szerokości i 200; 220; 221; 222; 225 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 90 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie 2000 Mk1 2.0 benzyna rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 ?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 90 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 1-2 lat |
Akumulator EFB | 3-4 lat |
Akumulator żelowy | 4-6 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 90 KM benzyna ?
Pojemność akumulatora | 45; 68; 70 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 330; 540; 550; 600; 610; 630 A |
Waga | 17 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | D26; E02 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu TRIUMPH 2000 Mk1 2.0?
Najlepsze akumulatory do samochodów 2000 Mk1 2.0 benzyna są od następujących oryginalnych marek: AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO, AP XENERGY
Jaka jest cena akumulatora do samochodu 2000 Mk1 2.0 90 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu TRIUMPH 2000 Mk1 2.0 90 KM wynosi od 9.48 PLN do 600.08 PLN.