Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń