Akumulator VW Bora 1j2 1.6 FSI 110 KM benzyna AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 01.2002-05.2005
- Moc silnika [kW]: 81
- Moc silnika [KM]: 110
- Pojemność skokowa (cc): 1598
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: BAD
- Oznaczenie modelu: 1J2
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 560
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: 1/3, 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, bezobsługowy, z uchwytami
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 660
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 16,60
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: 1, EN
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 400
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Classic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 360
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Standard
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 360
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S3
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 400
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Wykonanie strefy podłogowej: B03
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy

- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B3
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy

- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B3
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 510
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: EXCELL
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: ze wskaźnikiem stanu naładowania, Biegun dodatni z prawej
- Położenie biegunów: 1
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 480
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Plus
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: PREMIUM
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: S4
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 470
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Wykonanie strefy podłogowej: B00
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX3000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 550
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 16
- DIN / ISO: L2
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Futura
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L1
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX1000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 510
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: Cone (Euro)
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13, B14
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: Starter
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 15,3
- DIN / ISO: L2
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Stan: Nowy

- Seria: D24
- Linia produktów: DYNAMIC SLI
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Zregenerowana
- Seria: D24
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- uwzględnić informację serwisową
- Ciężar [kg]: 15
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 420
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 174
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 11,6
- Rodzaj bieguna: A
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI?
Aby odłączyć akumulator od samochodu VW Bora 1j2 1.6FSI, trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI benzyna?
Rozmiar akumulatora do samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI 110 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 207; 208; 242; 243 mm długości, 174; 175 mm szerokości i 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie VW Bora 1j2 1.6 FSI 110 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI benzyna BAD rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie VW Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI BAD?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie VW Bora Sedan (1J2) 1.6FSI 110 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 1-2 lat |
Akumulator EFB | 4 lat |
Akumulator żelowy | 3-4 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu VW Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI 110 KM benzyna BAD?
Pojemność akumulatora | 44; 45; 50; 52; 53; 55; 56; 60; 62; 65; 66 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 360; 400; 420; 450; 470; 480; 510; 540; 550; 560; 640; 660 A |
Waga | 11; 15 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L1; L2 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI?
Najlepsze akumulatory do samochodów VW Bora 1j2 1.6 FSI benzyna są od następujących oryginalnych marek: RIDEX, AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO
Jaka jest cena akumulatora do samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI 110 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu VW Bora 1j2 1.6 FSI 110 KM wynosi od 257.48 PLN do 428.7 PLN.
Akumulator Start-Stop do Volkswagen Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- D15 VARTA 5634000613162
- L2 Continental 2800012038280
- S5 005 BOSCH 0 092 S50 050
- TAB 189058
- ENERGIZER EP60-L2
- HELLA 8KX 174 396-012
- HELLA 8KX 716 405-011
- ALCA 509420
- PMA50R MAGNETI MARELLI 067260030002
- HERTH+BUSS ELPARTS 52285130
- AIC 57033
- 079RE VOLTMASTER 54459
- MAPCO 105063
- MAPCO 105052
- YUASA YBX5027