Akumulator VW Bora 1j2 2.8 VR6 200 KM benzyna AGM, EFB, GEL
- Lata produkcji (od - do): 02.2002-07.2005
- Moc silnika [kW]: 147
- Moc silnika [KM]: 200
- Pojemność skokowa (cc): 2792
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: BDF
- Oznaczenie modelu: 1J2
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy, bez wskaźnika napełnienia, z uchwytami, bezobsługowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Ciężar [kg]: 19,0
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX1000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 510
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: Cone (Euro)
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13, B14
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Przestrzegać wytycznych producenta części
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 510
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX3000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 550
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 16
- DIN / ISO: L2
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Przestrzegać wytycznych producenta części
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, szczelny, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 550
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX5000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 710
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 175
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 17,6
- DIN / ISO: LB3
- Cechy charakterystyczne: SMF
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13, B14
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Stan: Nowy
- Linia produktów: YBX5000
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z uchwytami, ze wskaźnikiem stanu naładowania, Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Masa napełnionego [kg]: 15,1
- DIN / ISO: L2
- Cechy charakterystyczne: SMF
- Technika połączeń: T1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13, B14
- Położenie biegunów: 0
- dopuszczony dla (akumulator rozruchowy): z centralnym odgazowaniem
- Przestrzegać wytycznych producenta części
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, szczelny, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 700
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Stan: Nowy
- Pojemność akumulatora [Ah]:
- Akumulator: Akumulator AGM, podwyższona odporność na głębokie rozładowania, podwyższona odporność na wstrząsy, z centralnym odgazowaniem, bezobsługowy, szczelny, z uchwytem
- Położenie biegunów: 0
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 720
- Długość [mm]:
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 190
- Napięcie [V]:
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop, dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj bieguna: 1
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: 1210005000
- Stan: Nowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem zapalniczki
- Rodzaj połączenia: Blister
- Stan: Nowy
- Napięcie [V]:
- Długość przewodu [m]: 2,5
- Stan: Nowy
- Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk śrubowy, Wersja D, Element odlewany
- Zacisk: -
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Złącze z prawej, Złącze z lewej
- Złącze / klema: z jednostronnie montowaną śrubą bieguna
- Ilość: 2
- Materiał: mosiądz
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (-) 16,1-17,2
- Linia produktów: Tube Fix Minus
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: (+) 17,3-18,5
- Linia produktów: Tube Fix Plus+
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: para
- Materiał: Cynk, Miedź
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17,1-18
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna dodatniego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix plus
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 16.3-17.3
- Wykonanie biegunów akumulatora: dla bieguna ujemnego
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Liczba części [-częściowy]: 2
- Napięcie [V]:
- Przekrój poprzeczny przewodu [mm²]: 50
- Średnica przewodu do [mm]: 8
- Materiał: Cynk, Miedź
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 2
- Napięcie [V]:
- Rodzaj połączenia: Blister
- Materiał: mosiądz
- Uniwersalny: Tak
- Stan: Nowy
- Średnica biegunów akumulatora [mm]: 17.1-18.1
- Ilość: 1
- Jednostka ilości: Sztuka
- Parametr: Flat fix minus
- Stan: Nowy
Jak wyjąć akumulator z samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6?
Aby odłączyć akumulator od samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6, trzeba najpierw całkowicie zgasić silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pamiętaj o rękawicach roboczych, aby uniknąć kontaktu z kwasem. Rozpocznij od odłączenia zacisku ujemnego, a następnie dodatniego. Odkręć wspornik akumulatora i wyjmij akumulator, zachowując przy tym ostrożność.
Jakiego rozmiaru akumulator jest odpowiedni do samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6 benzyna?
Rozmiar akumulatora do samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6 200 KM będzie się różnić zależnie od modelu, ale najczęściej akumulatory mają 241; 242; 243; 278 mm długości, 175 mm szerokości i 175; 190 mm wysokości.
Jeśli akumulator w samochodzie VW Bora 1j2 2.8 VR6 200 KM się rozładował, co zrobić: wymienić go czy naładować?
Jeśli akumulator w samochodzie Bora Sedan (1J2) 2.8 VR6 benzyna BDF rozładował się, najpierw podejmij próbę jego naładowania. Jeśli akumulator wciąż nie uruchamia się, ciągle się rozładowuje lub nie działa tak dobrze jak zwykle, trzeba go wymienić.
Jak długo działa akumulator samochodowy w samochodzie VW Bora Sedan (1J2) 2.8 VR6 BDF?
Żywotność akumulatora samochodowego w samochodzie VW Bora Sedan (1J2) 2.8 VR6 200 KM będzie zależała od rodzaju akumulatora:
Akumulator AGM | 2-3 lat |
Akumulator EFB | 3 lat |
Akumulator żelowy | 3-6 lat |
Jaki akumulator nadaje się do samochodu VW Bora Sedan (1J2) 2.8 VR6 200 KM benzyna BDF?
Pojemność akumulatora | 56; 60; 62; 65; 70; 75; 77; 80 Ah |
Prąd zimnego rozruchu | 510; 540; 550; 640; 700; 710; 720; 760 A |
Waga | 19 kg |
Charakterystyka | Długa żywotność, nadaje się do samochodów z systemami start-stop, szybkie ładowanie, zoptymalizowany do częstych rozruchów, posiada ochronę przed głębokim rozładowaniem, idealny do pojazdów, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
Obszary zastosowań | W systemach start-stop o większym zapotrzebowaniu na energię, w standardowych systemach, w pojazdach, które są w częstym ruchu miejskim, w fotowoltaice/łodziach, w pojazdach, które mają wysokie zapotrzebowanie na energię |
DIN/ISO | L2; L3; LB3 |
Jaki jest najlepszy akumulator do samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6?
Najlepsze akumulatory do samochodów VW Bora 1j2 2.8 VR6 benzyna są od następujących oryginalnych marek: RIDEX, AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO
Jaka jest cena akumulatora do samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6 200 KM?
Koszt akumulatora samochodowego do samochodu VW Bora 1j2 2.8 VR6 200 KM wynosi od 9.48 PLN do 772.58 PLN.