System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka, ustawialny / przestawialny
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, 0, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna płyta
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym