System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka, ustawialny / przestawialny
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Linia / wariant wyposażenia pojazdu: 1BH 2MR 2MQ 2BQ
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
nie dla linii / wariantu wyposażenia pojazdu: 1BV; 1BH
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem obniżonym, dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe