Typ amortyzatora: amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Typ amortyzatora: amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa
Podwozie: dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Podwozie: dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Strona zabudowy: Oś przednia, os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez zawieszenia sportowego, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe