Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
dla numeru PR: G08
Nacisk na oś [kg] do: 754
Strona zabudowy: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna obejma
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
dla numeru PR: G08
Nacisk na oś [kg] do: 754
Strona zabudowy: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna obejma
System tłumienia drgań zawieszenia: rura pojedyncza
dla numeru PR: 0N4
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu poziomującego
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów bez wyposażenia na trudne warunki drogowe
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie: dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Nacisk na oś [kg] do: 649, 666
Nacisk na oś [kg] od: 667, 650
Rok prod. do: 09/2018
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolne oko
Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem