Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8), L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 11
Średnica otworu 2 [mm]: 12
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 28
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+ M5 D+
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Specyfikacja: C=32mm
Parametr: C=32mm
Ciężar netto [kg]: 5,9
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 24,73 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 72
Liczba żeber: 1
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pozycja / stopień: L 60
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ / D+
Ciężar [kg]: 6,072
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?